דף הבית » מידע מקצועי » אגאדיר אילת מחיר תפריט

אגאדיר אילת מחיר תפריט

2023-05-12 05:34:00+02:00

אגאדיר אילת: מסעדה פופולרית בישראל

אגאדיר אילת היא מסעדה פופולרית הממוקמת בעיר אילת, ישראל. היא ידועה במטבח הים תיכוני הטעים שלה, הכולל מגוון מנות מהמזרח התיכון, צפון אפריקה והים התיכון. המסעדה פועלת מאז תחילת שנות ה-90 והפכה למועדפת בקרב מקומיים ותיירים כאחד. אגאדיר אילת מציעה מגוון רחב של מנות, לרבות סלטים, מרקים, כריכים ומנות ראשונות. התפריט כולל גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. המסעדה מציעה גם מגוון קינוחים, לרבות בקלאווה, גלידות ושאר פינוקים מתוקים.

אגאדיר אילת מחירי תפריט

אגאדיר אילת מציעה מגוון פריטי תפריט במחירים נוחים. הסלטים נעים בין 25-50 ₪ ואילו כריכים ומנות ראשונות נעים בין 40-80 ₪. המסעדה מציעה גם מגוון קינוחים, החל מ-10-20 ₪.

אגאדיר אילת מבצעים

אגאדיר אילת מציעה מגוון מבצעים לאורך כל השבוע. בימי שני מציעה המסעדה ארוחה מיוחדת בת שתי מנות ב-50 ₪. בימי שלישי מציעה המסעדה ארוחת שלוש מנות מיוחדת ב-70 ₪. בימי רביעי מציעה המסעדה ארוחת ארבע מנות מיוחדת ב-90 ₪.

אגאדיר אילת אפשרויות משלוח

אגאדיר אילת מציעה אפשרויות משלוח למי שאינו יכול להגיע למסעדה באופן אישי. המסעדה מציעה משלוחים ברדיוס של 5 קילומטרים מהמסעדה בתשלום קבוע של 25 ₪. משלוח זמין בין השעות 11:00-23:00, שבעה ימים בשבוע.

דעתי האישית

הייתי באגדיר אילת כמה פעמים ותמיד הייתה לי חוויה נהדרת. האוכל תמיד טרי וטעים, והמחירים סבירים. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה נינוחה ומזמינה. אני בהחלט ממליץ על אגאדיר אילת לכל מי שמחפש ארוחה נהדרת באילת. אם אתם מחפשים מידע נוסף על אגאדיר אילת, צפו בסרטון היוטיוב הזה כדי להסתכל מקרוב על המסעדה.

דילוג לתוכן