דף הבית » מוצרי אפל » אוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'פל היל: סקירה מקיפה

אוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'פל היל: סקירה מקיפה

אוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'פל היל: סקירה מקיפה

סקירה כללית של אוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'פל היל

אוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'פל היל (UNC) היא אוניברסיטת מחקר ציבורית הממוקמת בצ'פל היל, צפון קרוליינה. נוסדה בשנת 1789, UNC היא האוניברסיטה הציבורית הוותיקה ביותר בארצות הברית ואחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם. UNC חברה באיגוד היוקרתי של אוניברסיטאות אמריקאיות ומדורגת בין 30 האוניברסיטאות המובילות בעולם.UNC היא ביתם של גוף סטודנטים מגוון של למעלה מ-30,000 סטודנטים מכל 50 המדינות ולמעלה מ-100 מדינות. האוניברסיטה מציעה מגוון רחב של תוכניות לתואר ראשון ותואר שני במגוון דיסציפלינות, כולל אומנויות ומדעים, עסקים, חינוך, הנדסה, משפטים, רפואה, סיעוד, בריאות הציבור ועבודה סוציאלית.

קמפוס ומתקנים

הקמפוס הראשי של UNC ממוקם בצ'פל היל, צפון קרוליינה, ומשתרע על פני 729 דונם. הקמפוס הוא ביתם של מגוון מתקני אקדמיה, מגורים ופנאי, כולל ספריות, מוזיאונים ומקומות הופעות. האוניברסיטה מפעילה גם כמה קמפוסים לווייניים באזור שמסביב, כולל קמפוס מדעי הבריאות של UNC בצ'פל היל, בית הספר למשפטים של UNC בשארלוט ובית הספר לרפואה של UNC באשוויל.

אנשי אקדמיה

UNC מציעה מגוון רחב של תוכניות לתואר ראשון ותואר שני במגוון דיסציפלינות. האוניברסיטה מאורגנת ב-14 בתי ספר ומכללות, כולל המכללה לאמנויות ומדעים, בית הספר לעסקים קינן-פלגלר, בית הספר לחינוך, בית הספר להנדסה, בית הספר למשפטים, בית הספר לרפואה, בית הספר לאחיות, בית הספר לבריאות הציבור, ובית הספר לעבודה סוציאלית.

תוכניות לתואר ראשון

UNC מציעה מגוון רחב של תוכניות לתואר ראשון באמנויות ומדעים, עסקים, חינוך, הנדסה ודיסציפלינות אחרות. האוניברסיטה מציעה גם מגוון תכניות בין-תחומיות, כגון תכנית הלימודים העולמית ואמנת קרולינה.

תוכניות לתואר שני

UNC מציעה מגוון רחב של תכניות לתואר שני באמנויות ומדעים, עסקים, חינוך, הנדסה, משפטים, רפואה, סיעוד, בריאות הציבור ועבודה סוציאלית. האוניברסיטה מציעה גם מגוון תכניות בין-תחומיות, כגון תכנית הלימודים העולמית ואמנת קרולינה.

מחקר

UNC היא מובילה במחקר וחדשנות. האוניברסיטה היא ביתם של מספר מרכזי מחקר ומכוני מחקר, כולל מרכז אוכלוסיית קרולינה, המכון לאיכות הסביבה, המרכז לסרטן המקיף לינברגר ומרכז הפלנטריום והמדע מורהד.

חיי תלמיד

UNC מציעה חיי סטודנטים תוססים עם מגוון מועדונים, ארגונים ופעילויות. האוניברסיטה היא ביתם של למעלה מ-500 ארגוני סטודנטים, כולל ארגונים אקדמיים, תרבותיים, דתיים וחברתיים. האוניברסיטה מציעה גם מגוון פעילויות פנאי, כולל ספורט פנים, פנאי בחוץ ושיעורי כושר.

השוואה מהירה

קטגוריה אוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'פל היל
מקום צ'אפל היל, צפון קרוליינה
מְבוּסָס 1789
הַרשָׁמָה מעל 30,000 תלמידים
אנשי אקדמיה 14 בתי ספר ומכללות המציעים מגוון תוכניות לתואר ראשון ושני
מחקר מוביל במחקר וחדשנות
חיי תלמיד מעל 500 ארגוני סטודנטים ומגוון פעילויות פנאי

אוניברסיטת צפון קרולינה בצ'פל היל היא אחת האוניברסיטאות המובילות בארצות הברית ואחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם. עם קהל הסטודנטים המגוון, מגוון רחב של תוכניות אקדמיות וחיי סטודנטים תוססים, UNC היא בחירה מצוינת לסטודנטים המחפשים השכלה מהשורה הראשונה. בין אם אתם מחפשים חווית מכללה מסורתית או גישה חדשנית יותר ללמידה, ל-UNC יש מה להציע.

דילוג לתוכן