דף הבית » מידע מקצועי » אחוזת אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

אחוזת אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-05-19 18:59:00+02:00

האחוזה אילת – מלון יוקרה באילת

אחוזת אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון ממוקם במיקום מעולה, במרחק דקות ספורות בלבד מחוף הים ומהאטרקציות המרכזיות של העיר. אחוזת אילת מציעה לאורחים חוויה ייחודית, עם השירותים והשירותים היוקרתיים שלה. במלון מגוון חדרים וסוויטות, כולם מצוידים במתקנים ומתקנים מודרניים. האורחים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות, כגון בריכות שחייה, ספא, מרכז כושר ומסעדה.

אחוזת אילת מחיר – למה לצפות

אחוזת אילת מציעה מגוון חדרים וסוויטות, כולם מגיעים במחירים שונים. המחירים נעים בין 500 ל-2000 ש"ח ללילה, תלוי בסוג החדר ובעונה. המלון מציע גם חבילות מיוחדות והנחות לאורחים המזמינים מראש.

שירותים ושירותים באחוזה באילת

אחוזת אילת מציעה מגוון שירותים ושירותים להנאת האורחים. במלון בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר ומסעדה. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון פעילויות, כגון טניס, גולף וספורט מים. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון כביסה, שירות חדרים ושירותי קונסיירז'.

האחוזה אילת – מה לעשות

אחוזת אילת ממוקמת במיקום מעולה, דקות ספורות בלבד מחוף הים ומהאטרקציות המרכזיות של העיר. האורחים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, כגון שחייה, טניס, גולף וספורט מים. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון כביסה, שירות חדרים ושירותי קונסיירז'. האורחים יכולים גם לחקור את האטרקציות של העיר, כמו אקווריום אילת, קניון הים האדום ומוזיאון אילת.

האחוזה אילת – מה אוכלים

לאחוזת אילת יש מסעדה המגישה מגוון מנות, ממטבח ישראלי מסורתי ועד מנות בינלאומיות. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, כגון בירה, יין וקוקטיילים. האורחים יכולים ליהנות גם ממגוון חטיפים וקינוחים.

סיכום מחיר האחוזה באילת

סוג חדר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 500-1000
חדר דלוקס 1000-1500
סְוִיטָה 1500-2000

סיכום

אחוזת אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע לאורחים חוויה ייחודית, עם השירותים והשירותים היוקרתיים שלו. במלון מגוון חדרים וסוויטות, כולם מצוידים במתקנים ומתקנים מודרניים. האורחים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות, כגון בריכות שחייה, ספא, מרכז כושר ומסעדה. המחירים נעים בין 500 ל-2000 ש"ח ללילה, תלוי בסוג החדר ובעונה. המלון מציע גם חבילות מיוחדות והנחות לאורחים המזמינים מראש. למידע נוסף על האחוזה באילת, בקר ביוטיוב .

דילוג לתוכן