דף הבית » מוצרי אפל » אייפון 7 לא נדלק: מה לעשות?

אייפון 7 לא נדלק: מה לעשות?

אייפון 7 לא נדלק: מה לעשות?

אייפון 7 לא נדלק: מה לעשות?

אייפון 7 הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק. יש לו עיצוב מלוטש, מעבד חזק ומצלמה מעולה. אבל מה קורה כשהאייפון 7 שלך לא נדלק? זו יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות להפעיל אותו שוב.

בדוק את הסוללה

הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר האייפון 7 שלך לא נדלק הוא לבדוק את הסוללה. אם הסוללה מתרוקנת לחלוטין, היא לא תוכל להפעיל את המכשיר. כדי לבדוק את הסוללה, חבר את ה-iPhone 7 למקור מתח והמתן מספר דקות. אם הסוללה מתרוקנת לחלוטין, היא אמורה להתחיל להיטען. אם לא, ייתכן שהסוללה פגומה ותצטרך להחליף אותה.

כפה הפעלה מחדש

אם הסוללה אינה הבעיה, אתה יכול לנסות הפעלה מחדש בכוח. זהו תהליך פשוט שיכול לעזור להפעיל מחדש את האייפון 7 שלך. כדי לבצע הפעלה מחדש בכוח, לחץ והחזק את כפתור ההפעלה וכפתור הבית בו-זמנית למשך 10 שניות לפחות. זה אמור לאלץ את המכשיר להפעיל מחדש.

השוואה מהירה

תכונה אייפון 7
לְהַצִיג 4.7 אינץ' Retina HD
מעבד שבב A10 Fusion
מַצלֵמָה 12MP מאחור, 7MP קדמי
סוֹלְלָה 1,960 מיליאמפר/שעה

בעיות תוכנה

אם ההפעלה מחדש בכוח לא עובד, ייתכן שהבעיה היא בעיית תוכנה. אתה יכול לנסות לשחזר את המכשיר להגדרות היצרן שלו. זה ימחק את כל הנתונים שלך, אבל זה עשוי לעזור לפתור את הבעיה. כדי לעשות זאת, חבר את האייפון 7 למחשב ופתח את iTunes. בחר באפשרות "שחזור" ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

בעיות חומרה

אם בעיות התוכנה לא עובדות, ייתכן שהבעיה היא בעיית חומרה. זה יכול להיות כל דבר, החל מסוללה פגומה ועד לתצוגה פגומה. במקרה זה, תצטרך לקחת את האייפון 7 שלך לחנות אפל או לחנות תיקונים מורשית כדי לתקן את זה.

דעה אישית

להחזיק אייפון 7 שלא נדלק יכולה להיות חוויה מתסכלת. אבל עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול בדרך כלל להפעיל אותו שוב. אם הבעיה היא בעיית חומרה, תצטרך לקחת אותה לחנות אפל או לחנות תיקונים מורשית כדי לתקן אותה. אבל אם זו בעיית תוכנה, בדרך כלל אתה יכול לתקן אותה בעצמך בכמה שלבים פשוטים.

דילוג לתוכן