דף הבית » מידע מקצועי » אייפון X פלוס מחיר באילת

אייפון X פלוס מחיר באילת

מה המחיר של אייפון X פלוס באילת?

ה-iPhone X Plus הוא המכשיר העדכני והטוב ביותר של אפל, ואין זה מפתיע שאנשים רבים מעוניינים לברר את מחיר המכשיר באילת, ישראל. החדשות הטובות הן שהאייפון X פלוס זמין באילת, והמחיר סביר בהחלט. את האייפון X פלוס ניתן להשיג באילת במחיר של 8,999 שקל. זה המחיר לדגם ה-64GB, ודגם ה-256GB זמין ב-10,999 שקלים. זהו מחיר מצוין עבור מכשיר אפל העדכני ביותר, והוא בטוח יהיה להיט בקרב הצרכנים באילת.

אילו תכונות מציע ה-iPhone X Plus?

ה-iPhone X Plus עמוס בתכונות שהופכות אותו לאחד הסמארטפונים המתקדמים ביותר בשוק. יש לו צג Super Retina HD בגודל 5.8 אינץ', שהוא התצוגה הגדולה ביותר אי פעם באייפון. יש לו גם שבב A11 Bionic חזק, שהוא השבב החזק ביותר אי פעם בסמארטפון. לאייפון X Plus יש גם מערכת מצלמה כפולה של 12MP, המאפשרת לצלם תמונות וסרטונים מרהיבים. יש לו גם Face ID, שהיא דרך חדשה ומהפכנית לפתוח את הטלפון שלך. ל-iPhone X Plus יש גם טעינה אלחוטית, מה שמקל לשמור על טעינת הטלפון שלך.

איפה קונים את האייפון X פלוס באילת?

ה-iPhone X Plus זמין באילת במגוון קמעונאים. הקמעונאים הפופולריים ביותר הם חנות אפל הממוקמת בקניון עזריאלי וחנות סלקום הממוקמת בקניון אילת. שתי החנויות הללו מציעות את ה-iPhone X Plus באותו מחיר, כך שתוכלו למצוא את העסקה הטובה ביותר. את האייפון X פלוס תוכלו למצוא גם אצל קמעונאים נוספים באילת כמו חנות אורנג', חנות וודאפון וחנות גולן טלקום. כל החנויות הללו מציעות את ה-iPhone X Plus באותו מחיר, כך שתוכלו לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

אילו אביזרים אתה יכול להשיג לאייפון X פלוס?

ה-iPhone X Plus תואם למגוון אביזרים, שיכולים לעזור לך להפיק את המרב מהמכשיר שלך. אתה יכול להשיג נרתיקים, מגיני מסך וכבלי טעינה כדי לשמור על בטיחות המכשיר שלך וטעון. אתה יכול גם להשיג אוזניות, רמקולים ואביזרי אודיו אחרים כדי לשפר את חווית ההאזנה שלך.

מקרים

כיסויים הם דרך מצוינת להגן על ה-iPhone X Plus שלך מפני שריטות ונזקים אחרים. ישנם מגוון מארזים זמינים, כולל כיסויי עור, מארזי סיליקון ונרתיקים שקופים. כמו כן, ניתן למצוא מארזים עם עיצובים כמו דוגמאות פרחים, הדפסי חיות ועוד.

מגיני מסך

מגני מסך הם דרך מצוינת לשמור על ה-iPhone X Plus שלך מפני שריטות ונזקים אחרים. יש מגוון רחב של מגני מסך, כולל מגני מסך מזכוכית מחוסמת ומגני מסך מפלסטיק.

כבלי טעינה

כבלי טעינה הם אביזר חובה לאייפון X פלוס. ניתן למצוא מגוון כבלי טעינה, כולל כבלי בזק, כבלי USB-C ומשטחי טעינה אלחוטיים. ה-iPhone X Plus הוא מכשיר מדהים, והוא זמין באילת במחיר מצוין. אם אתם מחפשים את המכשיר העדכני והטוב ביותר של אפל, ה-iPhone X Plus הוא בחירה מצוינת. למידע נוסף על ה-iPhone X Plus, עיין בסרטון YouTube זה על המכשיר.

דילוג לתוכן