דף הבית » מוצרי אפל » איך Apple Watch מתארם לגלקסי

איך Apple Watch מתארם לגלקסי

איך Apple Watch מתארם לגלקסי

מבוא

Apple Watch ו- Samsung Galaxy Watch הם שניים מהשעונים החכמים הפופולריים ביותר בשוק. שניהם מציעים מגוון רחב של תכונות ומפרטים, מה שמקשה להחליט מי מהם הוא הבחירה הטובה ביותר. במאמר זה נשווה בין שני השעונים ונקבע איזה מהם הוא הבחירה הטובה ביותר עבורך.

עיצוב ותצוגה

ל-Apple Watch עיצוב מלוטש ומודרני, עם מארז נירוסטה או אלומיניום ומגוון אפשרויות להקה. יש לו מסך OLED בגודל 1.5 אינץ' ברזולוציה של 390 על 312 פיקסלים. לשעון הגלקסי של Samsung יש עיצוב שעון מסורתי יותר, עם מארז נירוסטה או אלומיניום ומגוון אפשרויות להקה. יש לו מסך AMOLED בגודל 1.3 אינץ' ברזולוציה של 360 על 360 פיקסלים.

תכונות וביצועים

ל-Apple Watch מגוון תכונות, כולל מד דופק, GPS ומד תאוצה. הוא מופעל על ידי מעבד Apple S4 ויש לו 8GB של אחסון. לשעון הגלקסי של סמסונג יש מגוון תכונות, כולל מד דופק, GPS ומד תאוצה. הוא מופעל על ידי מעבד Exynos 9110 ויש לו 4GB של אחסון.

חיי סוללה

ל-Apple Watch יש חיי סוללה של 18 שעות, בעוד של Samsung Galaxy Watch יש חיי סוללה של יומיים.

קישוריות

ה-Apple Watch תואם למכשירי iPhone ו-iPad, בעוד ש-Samsung Galaxy Watch תואם לטלפונים וטאבלטים של אנדרואיד.

מחיר

Apple Watch מתחיל ב-$399, בעוד ש-Samsung Galaxy Watch מתחיל ב-$329.

סיכום

ה-Apple Watch ו-Samsung Galaxy Watch הם שעונים חכמים מעולים עם מגוון תכונות ומפרטים. ל-Apple Watch עיצוב מלוטש וחיי סוללה ארוכים יותר, בעוד ל-Samsung Galaxy Watch עיצוב מסורתי יותר ותג מחיר נמוך יותר. בסופו של דבר, הבחירה בין שני השעונים מסתכמת בהעדפה אישית ובתקציב. למידע נוסף על שני השעונים, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן