דף הבית » מידע מקצועי » אילת אייפון X מחיר – כל מה שצריך לדעת

אילת אייפון X מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-05-15 02:07:00+02:00

מחיר iPhone X אילת: מה שאתה צריך לדעת

ה-iPhone X הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק כיום. יש לו עיצוב מלוטש, מעבד חזק ומצלמה מעולה. אבל מה לגבי המחיר? אם אתם מחפשים לקנות אייפון X באילת, תרצו לדעת את המחיר העדכני ביותר של iPhone X באילת. במאמר זה נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת על מחיר האייפון X באילת. נבחן את הדגמים השונים הזמינים, את התכונות והמפרט של המכשיר, ואת המקומות הטובים ביותר לקנות אייפון X באילת. בואו נתחיל!

מחיר iPhone X אילת: דגמים ומפרטים

האייפון X מגיע בשני דגמים: 64GB ו-256GB. שני הדגמים מגיעים עם צג Super Retina HD בגודל 5.8 אינץ', מצלמות כפולות 12MP ו-Face ID. לדגם ה-64GB מחיר התחלתי של 8,999 ש"ח ואילו לדגם ה-256GB מחיר התחלתי של 10,999 ש"ח. האייפון X מגיע גם עם שבב A11 Bionic חזק, שהוא השבב החזק ביותר אי פעם בסמארטפון. יש לו גם טעינה אלחוטית והוא עמיד בפני מים ואבק. למכשיר יש גם חיי סוללה ארוכים, כך שתוכלו להשתמש בו כל היום מבלי שתצטרכו לדאוג לטעינתו.

תכונות ומפרטים

לאייפון X יש הרבה תכונות ומפרטים מעולים. יש לו צג Super Retina HD בגודל 5.8 אינץ', שהוא הצג ברזולוציה הגבוהה ביותר אי פעם באייפון. יש לו גם מערכת מצלמה כפולה של 12MP, המאפשרת לך לצלם תמונות וסרטונים מדהימים. למכשיר יש גם Face ID, שהיא דרך מאובטחת לפתוח את הטלפון שלך. יש לו גם טעינה אלחוטית והוא עמיד בפני מים ואבק. למכשיר יש גם חיי סוללה ארוכים, כך שתוכלו להשתמש בו כל היום מבלי שתצטרכו לדאוג לטעינתו.

איפה קונים אייפון X באילת

אם אתם מחפשים לקנות אייפון X באילת, יש כמה אפשרויות שונות. אתה יכול לקנות את המכשיר ישירות מאפל, או שאתה יכול לקנות אותו מקמעונאי מקומי. אם תקנו את המכשיר ישירות מאפל, תקבלו את המחיר הטוב ביותר ואת השירות האמין ביותר. אתה יכול גם לקנות את המכשיר מקמעונאי מקומי, כגון חנות טלפונים ניידים או חנות אלקטרוניקה. אתה יכול גם לקנות את המכשיר באינטרנט ממגוון קמעונאים. אתה יכול למצוא את המבצעים הטובים ביותר באינטרנט, ואתה יכול גם לקבל את המכשיר במשלוח עד דלת הבית.

סיכום

מחיר אילת אייפון X הוא 8,999 ש"ח לדגם ה-64GB ו-10,999 ש"ח לדגם ה-256GB. למכשיר יש הרבה תכונות ומפרטים מעולים, כולל צג Super Retina HD בגודל 5.8 אינץ', מצלמות כפולות 12MP, Face ID, טעינה אלחוטית וחיי סוללה ארוכים. אם אתה מחפש לקנות אייפון X באילת, אתה יכול לקנות אותו ישירות מאפל, מקמעונאי מקומי או מקמעונאי מקוון. אתה יכול למצוא את המבצעים הטובים ביותר באינטרנט, ואתה יכול גם לקבל את המכשיר במשלוח עד דלת הבית. לא משנה היכן אתה קונה את האייפון X שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל מכשיר מעולה במחיר מצוין. ה-iPhone X הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק כיום, והוא בטוח יהווה תוספת נהדרת לחיים שלך.

דילוג לתוכן