דף הבית » חופים באילת » אילת וראש פרס: מדריך לעיר אילת

אילת וראש פרס: מדריך לעיר אילת

אילת וראש פרס: מדריך לעיר אילת

מה זה אילת?

אילת היא עיר השוכנת בדרום ישראל, על ים סוף. זהו יעד תיירותי פופולרי, הידוע בחופים, בשוניות האלמוגים ובנופי המדבר. היא גם עיר נמל מרכזית, ומרכז למסחר ומסחר.

היסטוריה של אילת

לאילת היסטוריה ארוכה ועשירה, החל מתקופת הברונזה. היא הייתה עיר נמל חשובה בימי קדם, והוזכרה בתנ"ך. במאה ה -19 העיר הייתה חלק מהאימפריה העות'מאנית, ובמאה העשרים היא הייתה חלק מהמנדט הבריטי של פלסטין. לאחר הקמת מדינת ישראל ב-1948 הפכה אילת לעיר נמל חשובה ויעד תיירותי פופולרי.

אטרקציות באילת

אילת היא יעד תיירותי פופולרי, ויש הרבה אטרקציות לטייל בהן. העיר היא ביתם של מספר חופים, כולל חוף ריף הדולפינים הפופולרי. יש גם כמה שוניות אלמוגים, שמעולות לשנורקלינג וצלילה. בעיר יש גם מספר מוזיאונים, ביניהם מוזיאון אילת לתולדות הטבע והאקווריום של אילת.

מעל פרף

אבוב פרס הוא כפר סמוך השוכן במדבר הנגב. זהו יעד פופולרי לתיירים, מכיוון שהוא ביתם של מספר אטרקציות, כולל שמורת הטבע אבוב הופ. השמורה היא ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, צבועים וצבועים. בכפר יש גם מספר אתרים ארכיאולוגיים, ביניהם העיר העתיקה עבדת.

פעילות באוב הופ

Abov Hoof הוא יעד נהדר לפעילויות חוצות. המבקרים יכולים לחקור את שמורת הטבע, לצאת לטיול ג'יפים או לצאת לטיול גמלים. בכפר יש גם מספר מסעדות, בתי קפה וחנויות. המבקרים יכולים גם לקחת חלק במגוון פעילויות תרבותיות, כמו מופעי מוזיקה וריקודי מסורתיים.

הגעה לאילת ואבוב פרס

אילת ואבוב פרס נגישים שניהם בקלות ברכב. יש גם אוטובוסים ומוניות זמינים מערים סמוכות. המבקרים יכולים גם לטוס לשדה התעופה של אילת, שנמצא ממש מחוץ לעיר. משדה התעופה, המבקרים יכולים לקחת מונית או אוטובוס ליעדם. אילת ואבוב הופ הם יעדים נהדרים לתיירים. עם חופי הים, שוניות האלמוגים והנופים המדבריים, אילת היא יעד תיירותי פופולרי. אבוב הופ הוא גם יעד נהדר, עם שמורת הטבע שלה, אתרים ארכיאולוגיים ופעילויות תרבותיות. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה במדבר, באילת ואבוב פרס יש משהו לכולם.

דילוג לתוכן