דף הבית » מידע מקצועי » אינוקים מחיר באילת – כל מה שצריך לדעת

אינוקים מחיר באילת – כל מה שצריך לדעת

מה זה אינוקים?

אינוקים היא חברת קורקינטים חשמליים ישראלית שהפכה ליותר ויותר פופולרית באילת. קורקינטים חשמליים של אינוקים מתוכננים להיות קלים, יעילים וקלים לשימוש. הם מגיעים במגוון דגמים, צבעים וגדלים, כך שיש משהו לכל אחד. קטנועי אינוקים מושלמים להתניידות בעיר במהירות ובקלות.

אינוקים דגמים ומחירים באילת

חברת אינוקים מציעה מגוון רחב של דגמים ומחירים באילת. הדגמים הפופולריים ביותר הם Inokim Light 2, Inokim Quick 3 ו-Inokim OX. ה-Inokim Light 2 הוא הדגם המשתלם ביותר, עם מחיר של בסביבות ₪2,500. ה-Inokim Quick 3 הוא דגם הביניים, במחיר של כ-3,500 ₪. ה-Inokim OX הוא הדגם היקר ביותר, במחיר של כ-4,500 ₪.

אביזרי אינוקים

בנוסף לקטנועים עצמם, חברת אינוקים מציעה גם מגוון אביזרים. אלה כוללים קסדות, מנעולים ותיקים. קסדות חיוניות לבטיחות, ואינוקים מציעה מגוון סגנונות וצבעים. מנעולים חשובים גם לשמירה על בטיחות הקטנוע שלך, ואינוקים מציעה מגוון מנעולים לבחירה. לבסוף, Inokim מציעה מגוון תיקים לנשיאת הקטנוע שלך.

שירות ותמיכה של אינוקים

Inokim מציעה גם שירות ותמיכה מצוינים. לחברה צוות טכנאים הזמין לענות על כל שאלה או סיוע בתיקונים. בנוסף, חברת אינוקים מציעה אחריות לשנה על כל הקטנועים שלה.

טבלת מחירים של אינוקים

דֶגֶם מחיר (ש"ח)
אינוקים אור 2 2,500
Inokim Quick 3 3,500
אינוקים OX 4,500

לסיכום, קורקינטים חשמליים של אינוקים הופכים ליותר ויותר פופולריים באילת. עם מגוון דגמים, מחירים ואביזרים, יש משהו לכל אחד. בנוסף, Inokim מציעה שירות ותמיכה מצוינים. למידע נוסף על קורקינטים חשמליים של אינוקים באילת, ניתן לבקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן