דף הבית » מוצרי אפל » איסוף אפל סטור קניון קרית אונו

איסוף אפל סטור קניון קרית אונו

איסוף אפל סטור קניון קרית אונו

איסוף אפל סטור קניון קרית אונו

קניון Pick up Apple Store קרית אונו הוא מקום מצוין למצוא בו את המוצרים והאביזרים העדכניים ביותר של אפל. החנות ממוקמת בלב העיר אילת ומציעה מבחר רחב של מוצרים, מאייפון ואייפד ועד מחשבי מק ואפל שעונים. בין אם אתם מחפשים מכשיר חדש או סתם רוצים לעיין באביזרים העדכניים ביותר, בקניון Pick up Apple Store קרית אונו יש משהו לכולם.

מה תמצאו ב-Pick up Apple Store קניון קרית אונו

קניון Pick up Apple Store קרית אונו מציע מבחר רחב של מוצרים ואביזרים של אפל. ממכשירי האייפון והאייפד העדכניים ביותר ועד למחשבי Mac ו-Apple Watches, תמצא את כל מה שאתה צריך כדי להישאר מחובר ופרודוקטיבי. כמו כן, החנות מציעה מגוון אביזרים, לרבות נרתיקים, מטענים ואוזניות. אתה יכול גם למצוא תוכניות הגנה של AppleCare+, המספקות כיסוי מורחב למוצרי Apple שלך.

השירותים המוצעים בקניון Pick up Apple Store קרית אונו

ה-Pick up Apple Store קניון קרית אונו מציע מגוון שירותים שיעזרו לכם להפיק את המרב ממוצרי אפל שלכם. תוכל לקבל עזרה בהגדרת המכשיר שלך, ללמוד כיצד להשתמש בתכונות העדכניות ביותר ולקבל תשובות לשאלותיך. החנות מציעה גם סדנאות ומפגשים אחד על אחד עם מומחי אפל, כך שתוכל לקבל ייעוץ ותמיכה בהתאמה אישית.

איך להפיק את המקסימום מהביקור שלך ב-Pick up Apple Store קניון קרית אונו

כשאתה מבקר בקניון Pick up Apple Store קרית אונו, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפיק את המרב מהחוויה שלך. ראשית, הקפד להביא את מזהה Apple והסיסמה שלך כדי שתוכל להיכנס לחנות. זה יאפשר לך לנצל מבצעים והנחות מיוחדות. תוכלו גם לנצל את הסדנאות החינמיות של החנות ומפגשים אחד על אחד עם מומחי אפל. לבסוף, הקפד לבדוק את האביזרים של החנות ואת תוכניות ההגנה של AppleCare+.

השוואה מהירה

מוצר מחיר
אייפון 11 פרו 999 דולר
אייפד פרו 799 דולר
מאקבוק פרו $1,299
Apple Watch Series 5 399 דולר

קניון Pick up Apple Store קרית אונו הוא מקום מצוין למצוא בו את המוצרים והאביזרים העדכניים ביותר של אפל. עם מבחר רחב של מוצרים ושירותים, אתה יכול להפיק את המרב מהביקור שלך. בין אם אתם מחפשים מכשיר חדש או סתם רוצים לעיין באביזרים העדכניים ביותר, בקניון Pick up Apple Store קרית אונו יש משהו לכולם. למידע נוסף על החנות וההיצע שלה, בדוק את הסרטון הזה .

דילוג לתוכן