דף הבית » מידע מקצועי » מדריך למתחילים: איפה אפשר לקנות הוברבורד באילת

מדריך למתחילים: איפה אפשר לקנות הוברבורד באילת

איפה אפשר לקנות הוברבורד באילת

הוברבורד הוא קורקינט חשמלי. זה צעצוע שניתן להשתמש בו למרחקים קצרים, אבל צריך להטעין אותו. היא משווקת כדרך זולה מאוד להתנייד בעיר.

הוברבורד הוא המצאה חדשה המאפשרת לאנשים לנסוע על הקרקע עם הרגליים. זהו חידוש גדול שיביא נוחות לאנשים רבים.

חנות Hoverboard היא חנות שמוכרת הוברboards. בעבר אנשים נאלצו לנסוע למרחקים ארוכים כדי לקנות רחפות. עם זאת, כעת, כשהם זמינים בחנויות, הם יכולים לקנות אותם תוך זמן קצר.

ישנן מספר חנויות הוברבורד באילת.

אתה יכול לבקר באילת דיפו, הם מוכרים מגוון רחב של מוצרים, מגיטרות, אביזרים לבית, מוצרים דיגיטליים והוברבורדים מדי. החנות ממוקמת ברחוב האומן 10, אילת, 88000, ישראל.

גם דקטלון אילת מציעה הרבה מוצרים. חנות גדולה של בגדי ספורט וציוד ספורט שונה. הם מוכרים גם קטנועים והוברבורד! החנות שלהם ממוקמת בקרביץ ביג אילת.

הוברבורד ניניו

הוברבורד ניניו

זה Hoverboard שאתה יכול לרכוב עם הרגליים. הוא מופעל באמצעות סוללה נטענת, ויש לו מנוע קטן המחובר לגלגל הקדמי. אתה יכול להשתמש בו כקטנוע או לנסוע על קרקע שטוחה.

הוברבורד הוא קטנוע באיזון עצמי. הוא הומצא בשנת 2008 ומאז הוא משמש כצעצוע לילדים. בשנת 2011, הוברבורדים שימשו גם ספורטאים מקצועיים וסלבריטאים. הוא שימש למטרות עסקיות לראשונה בשנת 2013. לוחות Hoverboard עשויים מסיבי פחמן ופלסטיק, אך ישנם גם דגמים העשויים מאלומיניום וזכוכית. אתה יכול למצוא אותם בחנויות כמו Dollar Shave Club או Amazon. אם אתה קונה אחד מחנות, הקפד לבדוק אם זה פריט מתנה או לא.

בניגוד למוצרים אחרים, הוברבורדים אינם צעצוע. הם מוצר מלא שיכול לשמש ילדים מגיל 2 עד 12 שנים.

מחיר הוברבורד

הוברבורד הוא קורקינט חשמלי באיזון עצמי המאפשר למשתמש שלו לרחף מעל הקרקע. זה ידוע גם בתור “רחף”, “קטנוע ריחוף” או “רחף”. הוברבורד הומצא בשנת 2008 על ידי הממציא דין קמן ונמצא בשימוש נרחב ממספר סיבות, כולל כצעצוע לילדים ומבוגרים, מכשיר רפואי לניידות ואלטרנטיבה לאופניים עם גלגל קבוע.

מחיר ה-Hoverboard עלה מ-65 דולר לכ-200 דולר כיום. ניתן לייחס את העלייה במחיר לשני גורמים:

1) עלות החשמל המשמשת את מערכת המנוע;

2) עלות טכנולוגיית הסוללה

הוברבורד הוא רכב חשמלי לחלוטין שניתן לנהוג בו על ידי אדם, אך לא קל לשלוט בו.

הוברבורד ישיבה

אם אתה משתמש ב-Hoverboard או Hovercart, ייתכן ששמת לב שהכיסא שלך מרחף סביב גופך. הסיבה לכך היא שבכיסא יש ג’ירוסקופ מובנה שעוקב אחר התנועות שלך.

עם זאת, טכנולוגיית הג’ירוסקופ הזו אינה חזקה כפי שהיא צריכה להיות כדי שהכיסא יעשה את עבודתו. זה כנראה נובע מהעובדה שכסאות אלו מיועדים לשימוש מבוגרים ולא ילדים.

אם אתה רוצה לרכוש הוברבורד בישראל אתה יכול לבקר באתר זה, הם מציעים מגוון רחב של הוברבורדים לכל הגילאים:

https://www.desertcart.co.il/brand/hoverboard

דילוג לתוכן