דף הבית » מדריך קניות כללי באילת » מדריך אולטימטיבי: איפה הכי זול לקנות טלפון באילת

מדריך אולטימטיבי: איפה הכי זול לקנות טלפון באילת

איפה הכי זול לקנות טלפון באילת

מחיר הטלפון תלוי במותג ובדגם. ככל שהמותג יקר יותר, המחיר שלו גבוה יותר. אם יש לך תקציב של $500 או פחות, אתה יכול להשיג טלפון הגון בסכום הזה ללא בעיות. אבל אם אתה מחפש משהו עם מפרט טוב יותר, אז זה יהיה יקר.

אבל איך נוכל למצוא את המקום הכי זול לקניית טלפון באילת, ישראל?

להלן מפורטות חנויות הטלפונים הפופולריות ביותר באילת, ישראל. הם מציעים מגוון רחב של מותגי טלפונים שאתה יכול לבחור מהם.

באורנג’ (מול הים) ניתן לרכוש טלפונים ניידים ואביזרים כגון פאנלים, אוזניות, מודמים, אוזניות רמקולים BT.

קפה סים הממוקם במרכז העיר, הוא אינטרנט קפה וחנות טלפונים ניידים. סים קפה מציעה ללקוחותיה מגוון שירותי תקשורת, לרבות: כרטיסי חיוג וכרטיסי חיוב בזמן אוויר (לכל רשתות הסלולר בישראל), כרטיסי סים, אביזרים ועוד.

Best Mobile EXTRA הוא גם בחירה כשמדובר בקניית טלפונים סלולריים. הם מציעים מבחר עצום של טלפונים סלולריים ואביזרים של מותגים מובילים ובמחירים אטרקטיביים ללא מע”מ. סניף זה מוכר גם מחשבים, קונסולות משחקים, מדפסות, מצלמות, מצלמות ספורט אקסטרים, טלפונים אלחוטיים, מחשבים ניידים ועוד.

דינמיקה אילת

Dynamics הינה חנות סלולר פטורה ממס באילת מפעילה 5 סניפים ברחבי העיר המציעים מגוון טלפונים מהיצרנים המובילים בעולם – apple, Samsung, LG, xiaomi, Huawei

וכן מגוון אביזרים וגאדג’טים במחירים נוחים בישראל וללא מע”מ!

הטלפונים הנמכרים בסניפי דינמיקה באילת הם מהיבואנים הרשמיים וכוללים אביזרים מקוריים ואחריות יצרן ל-12 חודשים.

סניפי דינמיקה מס פטורים באילת: דוכן מתחם BIG, חנות טיילת אילת, דוכן קניון מול ים, דוכן קניון איסמול, קומה ראשונה, דוכן קניון איסמול, קומה שניה.

אתה יכול לדעת יותר על Dynamics באתר האינטרנט שלהם:

https://www.dynamica.co.il

eilat depot

אתר המכירות אילת דיפו מציע מגוון חנויות מותגים ממיטב החברות בעולם, טלפונים ניידים וסמארטפונים, מחשבים, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, כלי נגינה ורמקולים, אוזניות, אביזרים לפלאפון,

ציוד לבית קפה, מסכים, טלוויזיות חכמות, חשמל ואלקטרוניקה, ריהוט גן, כלי עבודה ובנוסף חנות המוזיקה הגדולה והמקצועית בישראל.

בשנת 2000 הוקמה “קבוצת דיפו אילת” (לשעבר משאבות ים סוף), המעסיקה 120 עובדים ומפעילה שלושה בתי מסחר שונים באילת,

כל אחד בתחום זה עם הידע המקצועי הרחב ומגוון פתרונות ומוצרים החל מתחום העץ, ברזל, ברזל מקצועי, אינסטלציה, צבע, חומרי בניין, חשמל, מיזוג אוויר, כלי עבודה, תאורה ועיצוב הבית.

בנוסף, בבעלות הקבוצה בניין מסחרי במתחם האומן 10 באילת. המתחם, המשתרע על שטח של שלושת אלפים מ”ר, נותן מענה במגוון תחומים ומחלקות בהן מתמחה הקבוצה.

כל המותגים תחת קורת גג אחת במחירים הטובים בישראל. קנייה באתר המכירות אילת דיפו היא קנייה באחריות יבואן רשמי.

קנייה מאיתנו מבטיחה שירות והנאה וכמובן תמיכה בצוות חזק המבטיח לכם אחריות, אמינות ורמת שירות ומחיר ללא תחרות.

תוכלו לדעת עוד על המוצרים והשירותים שמציעה אילת דיפו באתר שלהם:

https://www.eilatdepot.co.il

קניות באילת ישראל היא חוויה יוקרתית. האזור גדל בגודלו ובאוכלוסייתו במהלך השנים. זה הפך למרכז עבור אנשים ללכת לקניות, להירגע וליהנות מהחיים עם המשפחה.

לאזור יש היסטוריה עשירה של היותו אחד ממרכזי הקניות החשובים ביותר במזרח התיכון. קניות היו חלק חשוב מהחיים בימי קדם בשל קרבתה לים מה שהקל מאוד על הובלת סחורות ממקום למקום. כיום, קניות הן עדיין חלק חשוב מהחיים באילת אבל דברים משתנים כעת בגלל התקדמות טכנולוגית ותחרות מוגברת ממדינות אחרות כמו דובאי, בחריין, קטאר וסעודיה.

דילוג לתוכן