דף הבית » כללי » אירועי שף פרטי באילת: הכירו את חגיגת בשרים

אירועי שף פרטי באילת: הכירו את חגיגת בשרים

אירועי שף פרטי באילת: הכירו את חגיגת בשרים

דמיינו לעצמכם ערב נעים בעיר אילת, בו הרוח העדינה נושאת אליכם ניחוחות מגרים של בשר איכותי. זה לא רק חלום בהקיץ, זו המציאות שאתם יכולים ליצור עם שף פרטי המתמחה באומנות הבשר והמנגל. חגיגת בשרים מביאים את הקסם אליכם — איפה שלא תהיו — והופכים את האירוע שלכם לחגיגה אמיתית, בהתאם להעדפות הספציפיות שלך.

שדרגו את את האירוע שלכם עם שף פרטי בשרים צמוד

השפים של חגיגת בשרים הם מאסטרים של בשר ושל גריל. כל שבוע הם יוצאים לכמה וכמה אירועי שף פרטי באילת ויוצרים עבור הסועדים חוויה בלתי נשכחת.

הבעלים של חגיגת בשרים, רוי מזרחי ואברהם מלכה, ישתפו איתכם פעולה באופן הדוק כדי להבין איך אתם מדמיינים את הערב, ויכינו עבורכם תפריט שיקלע בול לטעם שלכם וגם לתקציב.

בין אם מדובר במפגש אינטימי של חברים קרובים או חגיגה מפוארת עם המשפחה המורחבת, הם יבנו לכם חגיגה מותאמת אישית שעולה על הציפיות.

אירוע מיוחד? מגיע לכם להתפנק

ימי הולדת, ימי נישואין, אירועי חברה או סתם רצון לחגוג את החיים תחת כיפת השמיים באילת — אירועי חגיגת בשרים מתאימים לכל שמחה או מפגש.

מי שכבר היה באירוע של חגיגת בשרים יכול לספר שלא מדובר רק באוכל, אלא בחוויה כולה.

צוות השפים המומחים שלהם מגיע מלצרים מנוסים וחייכנים שיזרימו לכם לשולחן את נתחי הבשר הטריים והאיכותיים ביותר.

הבשר הכי טעים בעיר

הבסיס לכל חגיגה של בשר הוא האיכות שלו. בגלל זה, בחגיגת בשרים (שהיא גם קצביה באילת) עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם קצבים ישראליים שחולקים איתם את המחויבות למצוינות. אם בחרתם להזמין לאירוע שלכם את חגיגת בשרים, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הבשרים הטריים ביותר, שמקורם בחוות גידול מטופחות, מה שמבטיח שבכל ביס תרגישו את הטעם והעסיסיות.

גן העדן של הקרניבורים

בלב כל אירוע מוצלח יש תפריט מתוכנן ומדוקדק. השפים של חגיגת בשרים יקשיבו לבקשות ולהעדפות שלכם ושל האורחים שלכם, כדי ליצור תפריט מיוחד בדיוק עבורכם.

ממנות גריל קלאסיות כמו עראייס והמבורגרים ועד לאופציות שהן יותר “גורמה” כמו צלעות טלה בגריל או אסאדו בבישול ארוך, עם חגיגת בשרים פשוט אי אפשר לטעות.

מארחות קטנות ואינטימיות ועד לחגיגות גדולות

חגיגת בשרים מיומנים באירועי שף בשרים ובקייטרינג לאירועים בכל הגדלים, החל ממפגשים אינטימיים של בני משפחה קרובים וחברים ועד לחגיגות מפוארות עם מאות אורחים.

בנוסף, רוי ואברהם הבעלים מאמינים שבאירוע מיוחד אתם לא צריכים להתרוצץ ולדאוג להכל. זה צריך להיות הזמן שלכם להירגע וליהנות מחברתם של אנשים אהובים, ולא להתעסק בלוגיסטיקה. לכן הם ידאגו לטפל בכל דבר, מהבישול וההגשה ועד לשירות ופינויים. ככה תוכלו לא להיות בלחץ שכולם מרוצים, אלא פשוט לשבת ולצחוק עם האורחים שלכם.

שאלות נפוצות

 מהם היתרונות בהזמנת שף בשר פרטי באילת?

צוות האירועים של חגיגת בשרים מומחה בכל סוגי האירועים ומאפשר לכם גם לא להיות מודאגים מכל הנושא החשוב של האוכל, וגם לבלות עם האורחים במקום להתעסק בדברים אחרים.

חגיגת בשרים מטפלים בהכל, החל מעריכת השולחנות, הכנה ובישול של האוכל במקום, שירות של מלצרים מנוסים ובקיצור — אתם יכולים פשוט להירגע וליהנות מהחגיגה. בנוסף, שף פרטי כמו זה שתקבלו בחגיגת בשרים יתאים עבורכם את התפריט לפי ההעדפות הספציפיות שלכם, כדי להבטיח אירוע ייחודי ובלתי נשכח באמת.

לאיזה סוגי אירועים אפשר להזמין את חגיגת בשרים?

לכל סוגי האירועים!

חתונות, ימי הולדת, אירועי חברה, הצעת נישואין, ערבי צוות, מסיבת רווקים/ות, ברית, בר/ת מצווה ועוד — עד 750 סועדים.

מה שבטוח זה שבסוף הערב החגיגי שלכם כולם יהיו שבעים ועם טעם של עוד.

כמה זמן מראש כדאי להזמין שף פרטי?

מומלץ להזמין כמה שיותר זמן מראש, במיוחד בעונת הקיץ ולקראת החגים, כדי להבטיח שהתאריך שלכם יהיה פנוי. יחד עם זאת, אנחנו גם עושים כמיטב יכולתנו כדי להיענות לבקשות של הרגע האחרון.

 

 

 

 

דילוג לתוכן