דף הבית » מוצרי אפל » אמוג'י 2022 של אפל: מדריך מקיף

אמוג'י 2022 של אפל: מדריך מקיף

אמוג'י 2022 של אפל: מדריך מקיף

מהם אמוג'י 2022 של אפל?

האימוג'ים של אפל לשנת 2022 הם התוספת האחרונה לאוסף ההולך וגדל של האימוג'ים הזמינים באייפון ובאייפד. האימוג'ים החדשים כוללים מגוון דמויות, סמלים וביטויים חדשים שבוודאי יוסיפו קצת כיף ואישיות לשיחות שלך. מפנים מחייכות עם לבבות ועד דגל קשת בענן, יש משהו לכולם בקולקציה החדשה.

מה המשמעות של האימוג'ים החדשים?

לאמוג'י החדשים יש מגוון משמעויות, בהתאם להקשר שבו הם משמשים. לדוגמה, ניתן להשתמש בפנים המחייכות עם אימוג'י לבבות כדי להביע אהבה וחיבה, בעוד באימוג'י של דגל הקשת בענן ניתן להשתמש כדי להראות תמיכה בקהילת +LGBTQ. בנוסף, ניתן להשתמש בחלק מהאימוג'ים החדשים כדי להביע מגוון רגשות, כגון שמחה, עצב וכעס.

כיצד להשתמש באמוג'י החדשים

קל להשתמש באימוג'ים החדשים! כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את מקלדת האימוג'י באייפון או באייפד ולבחור את האימוג'י שבו תרצו להשתמש. אתה יכול גם להשתמש בסרגל החיפוש כדי למצוא במהירות את האימוג'י שאתה מחפש. לאחר שבחרתם את האימוג'י, תוכלו לשלוח אותו בהודעה או לפרסם אותו ברשתות חברתיות.

טיפים לשימוש באמוג'י

בעת שימוש באימוג'י, חשוב לזכור שהם יכולים להתפרש אחרת על ידי אנשים שונים. לדוגמה, פרצוף מחייך עם אימוג'י לבבות עשוי להתפרש כסימן של אהבה וחיבה על ידי אדם אחד, בעוד שאדם אחר עשוי לפרש זאת כסימן של אושר. בנוסף, חשוב לזכור שאין להשתמש באימוג'י כדי להחליף מילים בשיחה.

מתי להשתמש באמוג'י

ניתן להשתמש באמוג'י במגוון מצבים, החל משיחות מזדמנות ועד לשיחות רשמיות יותר. ניתן להשתמש בהם כדי להוסיף קצת כיף ואישיות לשיחה, או להביע רגש שעשוי להיות קשה לבטא במילים. בנוסף, ניתן להשתמש באימוג'י כדי להאיר את מצב הרוח בשיחה או להוסיף דגש לנקודה שאתה מעלה.

השוואה מהירה

אימוג'י מַשְׁמָעוּת
פנים מחייכות עם לבבות אהבה וחיבה
דגל קשת תמיכה בקהילת LGBTQ+
פנים מחייכות אושר
פרצוף כועס כַּעַס

דעה אישית

אני ממש מתרגש מהאימוג'ים החדשים שאפל שחררה לשנת 2022. אני חושב שהם דרך מצוינת להוסיף קצת כיף ואישיות לשיחות, ואני מצפה להשתמש בהם בהודעות ובפוסטים שלי. אני גם חושב שזה נהדר שאפל כללה אימוג'ים שתומכים בקהילת +LGBTQ, שכן זה מראה שהם מחויבים ליצור סביבה מכילה ומסבירת פנים לכולם.

שאלות ותשובות

ש: האם האימוג'י החדשים זמינים בפלטפורמות אחרות?

א:

בשלב זה, האימוג'י החדשים זמינים רק במכשירי אפל. עם זאת, פלטפורמות אחרות עשויות להוסיף תמיכה לאמוג'י החדשים בעתיד.

ש: האם אני יכול להשתמש באימוג'ים החדשים בהודעות טקסט?

א:

כן, אתה יכול להשתמש באימוג'ים החדשים בהודעות טקסט. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את מקלדת האימוג'י באייפון או באייפד ולבחור את האימוג'י שבו תרצו להשתמש.

ש: האם האימוג'י החדשים זמינים בכל השפות?

א:

כן, האימוג'י החדשים זמינים בכל השפות הנתמכות על ידי מכשירי אפל.

סיכום

האימוג'ים של אפל לשנת 2022 הם תוספת נהדרת לאוסף ההולך וגדל של האימוג'ים הזמינים באייפון ובאייפד. האימוג'ים החדשים כוללים מגוון דמויות, סמלים וביטויים חדשים שבוודאי יוסיפו קצת כיף ואישיות לשיחות שלך. מפנים מחייכות עם לבבות ועד דגל קשת בענן, יש משהו לכולם בקולקציה החדשה. בנוסף, האימוג'ים החדשים יכולים לשמש כדי לבטא מגוון רחב של רגשות, כגון שמחה, עצב וכעס. השימוש באימוג'ים החדשים הוא קל, וניתן להשתמש בהם במגוון מצבים, החל משיחות סתמיות ועד רשמיות יותר.

דילוג לתוכן