דף הבית » מוצרי אפל » אנדרואיד לעומת נתח שוק אפל 2018

אנדרואיד לעומת נתח שוק אפל 2018

אנדרואיד לעומת נתח שוק אפל 2018

אנדרואיד לעומת נתח שוק אפל 2018

שוק הסמארטפונים הוא שוק תחרותי ביותר, כאשר שני שחקנים גדולים מתמודדים על המקום הראשון. אנדרואיד ואפל נאבקות על זה כבר שנים, ו-2018 לא הייתה שונה. במאמר זה, נסקור את נתח השוק של אנדרואיד לעומת אפל בשנת 2018 ואת הגורמים שהשפיעו על השוק.

הדומיננטיות של אנדרואיד

אנדרואיד היא השחקן הדומיננטי בשוק הסמארטפונים כבר זמן מה. לפי Statista, לאנדרואיד היה נתח שוק של 85.9% בשנת 2018, לעומת 84.7% בשנת 2017. זוהי עדות לפופולריות של מערכת ההפעלה אנדרואיד, המשמשת מגוון רחב של יצרנים.

המאבקים של אפל

נתח השוק של אפל נמצא בירידה מתמדת בשנים האחרונות. בשנת 2018, לאפל היה נתח שוק של 14.1% בלבד, ירידה מ-15.3% בשנת 2017. זה נובע בעיקר מהעובדה שמכשירי האייפון של אפל יקרים יותר ממקבילותיהם באנדרואיד, מה שהופך אותם לפחות אטרקטיביים עבור צרכנים בעלי תקציב.

גורמים המשפיעים על השוק

ישנם מספר גורמים שהשפיעו על נתח השוק של אנדרואיד לעומת אפל בשנת 2018. אחד החשובים ביותר הוא הזמינות של מכשירי אנדרואיד זולים יותר. כפי שהוזכר לעיל, מכשירי אנדרואיד הם בדרך כלל נוחים יותר ממכשירי אייפון, מה שהופך אותם לאטרקטיביים יותר עבור צרכנים בעלי תקציב. גורם נוסף הוא הזמינות של מכשירי אנדרואיד שונים. מכשירי אנדרואיד מגיעים במגוון רחב של גדלים, צורות ותכונות, מה שמקל על הצרכנים למצוא מכשיר העונה על הצרכים שלהם. זאת בניגוד לאפל, המציעה רק מגוון מצומצם של מכשירים. לבסוף, אנדרואיד הצליחה לנצל את הפופולריות של האפליקציות שלה. ל-Android יש מגוון רחב של אפליקציות זמינות, מה שמקל על המשתמשים למצוא את האפליקציות שהם צריכים. לאפל, לעומת זאת, יש מבחר מצומצם יותר של אפליקציות, מה שעלול להקשות על המשתמשים למצוא את האפליקציות שהם צריכים.

סיכום

אנדרואיד ואפל נאבקות על המקום הראשון בשוק הסמארטפונים במשך שנים, ו-2018 לא הייתה שונה. אנדרואיד הייתה המנצחת הברורה, עם נתח שוק של 85.9%, בעוד לאפל נתח שוק של 14.1% בלבד. זה נובע בעיקר מהעובדה שמכשירי אנדרואיד הם בדרך כלל נוחים יותר ממכשירי אייפון, כמו גם הזמינות של מכשירי אנדרואיד שונים והפופולריות של אפליקציות אנדרואיד. למידע נוסף על נתח השוק של אנדרואיד לעומת אפל בשנת 2018, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן