דף הבית » חופים באילת » אסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 – מדריך מקיף

אסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 – מדריך מקיף

אסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 – מדריך מקיף

אסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 – מדריך מקיף

אסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 הינו אתר נופש מהמם על חוף הים הממוקם בלב אילת. אתר נופש מפואר זה מציע לאורחים מגוון שירותים ופעילויות, מה שהופך אותו ליעד המושלם לחופשה מרגיעה. בין אם אתם מחפשים מפלט רומנטי או חופשה משפחתית, באסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 יש משהו לכולם.

שירותים

אסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 מציע לאורחים מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותם לנוחה ומהנה ככל האפשר. אתר הנופש כולל מגוון אפשרויות לינה, כולל חדרים סטנדרטיים, סוויטות ווילות. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. אתר הנופש כולל גם ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית.

פעילויות

חוף אסטרל מאריס צפון אילת 88000 מציע לאורחים מגוון פעילויות ליהנות במהלך שהותם. אתר הנופש כולל מגוון של ענפי ספורט מים, לרבות שנורקלינג, קיאקים וגלישה. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון פעילויות יבשתיות, כגון טניס, כדורסל וכדורעף. אתר הנופש כולל גם מגוון אפשרויות בילוי, לרבות מוזיקה חיה ומופעים.

אוכל

אסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 מציע לאורחים מגוון אפשרויות לסעודה. אתר הנופש כולל מגוון מסעדות, לרבות מסעדה בסגנון מזנון, מסעדת סטייקים ומסעדת פירות ים. אתר הנופש כולל גם מגוון של ברים וטרקלינים, לרבות בר לצד הבריכה וטרקלין על הגג.

מקום

אסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 ממוקם בלב אילת. אתר הנופש נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר וקרוב למגוון אטרקציות, ביניהן אקווריום ים סוף ומוזיאון אילת. אתר הנופש גם קרוב למגוון אפשרויות קניות וסעודה.

השוואה מהירה

שירותים פעילויות אוכל מקום
חדרים סטנדרטיים, סוויטות, וילות ספורט מים, טניס, כדורסל, כדורעף מסעדה בסגנון מזנון, מסעדת סטייקים, מסעדת פירות ים, ברים וטרקלינים לב אילת, קרוב לאטרקציות, קניות ומסעדות

חוף אסטרל מאריס צפון אילת 88000 הוא היעד המושלם לבילוי רגוע. אתר הנופש מציע לאורחים מגוון שירותים, פעילויות ואפשרויות לסעודה, מה שהופך אותו ליעד המושלם לבריחה רומנטית או לחופשה משפחתית. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה מרגשת, אסטרל מאריס חוף צפון אילת 88000 יש משהו לכולם.

דילוג לתוכן