דף הבית » מוצרי אפל » אפל מיוזיק הפסיקה להוריד שירים בשבילי – מה לעשות?

אפל מיוזיק הפסיקה להוריד שירים בשבילי – מה לעשות?

אפל מיוזיק הפסיקה להוריד שירים בשבילי – מה לעשות?

מה זה אפל מיוזיק?

Apple Music הוא שירות סטרימינג שפותח על ידי Apple Inc. הוא הושק בשנת 2015 וזמין בלמעלה מ-100 מדינות. הוא מציע למשתמשים גישה ליותר מ-60 מיליון שירים, כמו גם תוכן בלעדי של אמנים. זה גם מציע למשתמשים את היכולת ליצור רשימות השמעה משלהם ולשתף אותן עם חברים.

מדוע אפל מיוזיק הפסיקה להוריד שירים?

ישנן כמה סיבות אפשריות לכך שאפל מיוזיק הפסיקה להוריד שירים. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמשתמש חרג ממגבלת ההורדות שלו. Apple Music מאפשרת למשתמשים להוריד עד 100,000 שירים, וברגע שהמגבלה הזו תגיע, המשתמש לא יוכל עוד להוריד שירים חדשים. סיבה אפשרית נוספת היא שהמכשיר של המשתמש אינו תואם ל-Apple Music. Apple Music זמין רק במכשירים מסוימים, כגון מכשירי iPhone, iPad ו-Mac. אם המשתמש משתמש במכשיר שאינו נתמך, הוא לא יוכל להוריד שירים. לבסוף, ייתכן שפג תוקף המנוי של המשתמש ל-Apple Music. אם המשתמש לא חידש את המנוי שלו, הוא לא יוכל להוריד שירים חדשים.

כיצד לתקן את הבעיה

אם המשתמש חרג ממגבלת ההורדות שלו, הדרך היחידה לתקן את הבעיה היא למחוק חלק מהשירים שכבר הורידו. ניתן לעשות זאת על ידי מעבר ללשונית "המוזיקה שלי" באפליקציית Apple Music ובחירת השירים שהם רוצים למחוק. אם המכשיר של המשתמש אינו תואם ל-Apple Music, הוא יצטרכו לרכוש מכשיר תואם כדי להשתמש בו. השירות. לבסוף, אם פג תוקף המנוי של המשתמש, הוא יצטרכו לחדש אותו כדי להמשיך להוריד שירים.

כיצד להימנע מהבעיה בעתיד

על מנת למנוע את הבעיה של Apple Music לא להוריד שירים בעתיד, על המשתמשים להקפיד לעקוב אחר מגבלת ההורדות שלהם. כמו כן, עליהם לוודא שהמכשיר שלהם תואם ל-Apple Music, וכי המנוי שלהם מעודכן.

שאלות ותשובות

ש: האם אוכל להוריד שירים מאפל מיוזיק במכשיר האנדרואיד שלי?
ת: לא, Apple Music זמין רק במכשירים מסוימים, כגון מכשירי iPhone, iPad ו-Mac. ש: כמה שירים אני יכול להוריד מאפל מיוזיק?
ת: אתה יכול להוריד עד 100,000 שירים מאפל מיוזיק. ש: מה קורה אם אני חורג ממגבלת ההורדות שלי?
ת: אם תחרוג ממגבלת ההורדות שלך, לא תוכל להוריד שירים חדשים עד שתמחק חלק מהשירים שכבר הורדת.

סיכום

Apple Music הוא שירות סטרימינג נהדר, אבל זה יכול להיות מתסכל כשהיא מפסיקה להוריד שירים. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שמשתמשים יכולים לנקוט כדי לתקן את הבעיה ולחזור להזרמת המוזיקה האהובה עליהם. על ידי מעקב אחר מגבלת ההורדות שלהם, לוודא שהמכשיר שלהם תואם ל-Apple Music ושמירה על עדכון המנוי שלהם, משתמשים יכולים להימנע מהבעיה בעתיד.

דילוג לתוכן