דף הבית » מוצרי אפל » אפל iMac MMQA2HB 21.5 אינץ' אילת

אפל iMac MMQA2HB 21.5 אינץ' אילת

אפל iMac MMQA2HB 21.5 אינץ' אילת

הכירו את Apple iMac MMQA2HB 21.5 אינץ' אילת

ה-Apple iMac MMQA2HB 21.5 Inch Eilat הוא מחשב שולחני הכל-באחד המציע תצוגת רטינה מדהימה, ביצועים עוצמתיים ועיצוב מלוטש ומודרני. מחשב שולחני זה מושלם למי שרוצה מכונה חזקה שנראית נהדר ויכולה להתמודד עם כל צרכי המחשוב שלהם.

תכונות של אפל iMac MMQA2HB 21.5 אינץ' אילת

ה-Apple iMac MMQA2HB 21.5 Inch Eilat מופעל על ידי מעבד Intel Core i5 מהדור השביעי ו-8GB של זיכרון RAM, מה שהופך אותו למסוגל להתמודד עם משימות תובעניות כמו עריכת וידאו ומשחקים. הוא כולל גם כונן קשיח בנפח 1TB לשפע של שטח אחסון. צג ה-Retina בגודל 21.5 אינץ' מציע תמונות מדהימות עם רזולוציה של 5120 x 2880. הצג כולל גם טכנולוגיית True Tone, שמכווננת את איזון הלבן של התצוגה כך שתתאים לסביבה. תאורה בחדר. ה-Apple iMac MMQA2HB 21.5 Inch Eilat כולל גם שתי יציאות Thunderbolt 3, ארבע יציאות USB 3.0 וחריץ לכרטיס SDXC. זה מקל על חיבור התקני אחסון חיצוניים, צגים וציוד היקפי אחר.

ביצועים

Apple iMac MMQA2HB 21.5 Inch Eilat הוא מכונה רבת עוצמה שיכולה להתמודד עם משימות תובעניות בקלות. מעבד הדור השביעי של Intel Core i5 ו-8GB של זיכרון RAM מספקים שפע של כוח לריבוי משימות והפעלת יישומים מרובים בו זמנית. הכונן הקשיח בנפח 1TB מספק שפע של שטח אחסון עבור כל הקבצים, התמונות, הסרטונים ועוד. גם הכונן הקשיח מהיר, עם מהירויות קריאה וכתיבה של עד 5400 סל"ד.

לְעַצֵב

ל-Apple iMac MMQA2HB 21.5 אינץ' אילת עיצוב מלוטש ומודרני שנראה נהדר בכל בית או משרד. העיצוב של הכל באחד אומר שכל הרכיבים נמצאים באותו מארז, מה שמקל על ההגדרה והשימוש. התצוגה כוללת עיצוב זכוכית מקצה לקצה שנראה נהדר ומציע זווית צפייה רחבה. התצוגה כוללת גם טכנולוגיית True Tone, המכווננת את איזון הלבן של התצוגה כך שתתאים לתאורת הסביבה בחדר.

סיכום

ה-Apple iMac MMQA2HB 21.5 Inch Eilat הוא מחשב שולחני All-in-One רב עוצמה עם תצוגת רטינה מהממת. הוא מופעל על ידי מעבד Intel Core i5 מהדור השביעי ו-8GB של זיכרון RAM, מה שהופך אותו למסוגל להתמודד עם משימות תובעניות כמו עריכת וידאו ומשחקים. הוא כולל גם כונן קשיח בנפח 1TB להרבה מקום אחסון. צג ה-Retina בגודל 21.5 אינץ' מציע ויז'ואל מרהיב ברזולוציה של 5120 x 2880. הצג כולל גם טכנולוגיית True Tone, אשר מתאימה את איזון הלבן של התצוגה כך שתתאים לתאורת הסביבה בחדר. ה-Apple iMac MMQA2HB 21.5 Inch Eilat הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מכונה חזקה שנראית נהדר ויכולה להתמודד עם כל צרכי המחשוב שלהם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטונים על Apple iMac MMQA2HB 21.5 Inch Eilat .

דילוג לתוכן