דף הבית » חופים באילת » ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות – גן עדן לאוהבי קפה

ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות – גן עדן לאוהבי קפה

ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות – גן עדן לאוהבי קפה

ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות – גן עדן לאוהבי קפה

ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות הוא גן עדן לחובבי קפה. ממוקם על החוף היפה של אילת, בית קפה זה מציע את מיטב הקפה, המאפים והקינוחים באווירת חוף יפה. בין אם אתם מחפשים איסוף מהיר או אחר צהריים נינוח של קפה ושיחה, ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות הוא המקום המושלם.

מבחר רחב של קפה ותה

ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות מציע מבחר רחב של קפה ותה. מאספרסו קלאסי ועד לאטה מיוחדים, קפוצ'ינו ומקיאטו, יש משהו לכולם. עבור שותי תה, יש מגוון של תה צמחים, ירוק ושחור, כמו גם צ'אי לאטה ותה בועות.

מאפים וקינוחים טעימים

בנוסף לקפה ותה, מציע ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות גם מבחר מאפים וקינוחים טעימים. מקרואסונים ומאפינס קלאסיים ועד עוגות ועוגיות דקדנטיות, יש משהו לכולם. לבעלי שן מתוק, יש מבחר של גלידות וג'לאטו.

אוירה מרגיעה

ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות הוא המקום המושלם להירגע וליהנות מכוס קפה. האווירה נעימה ומזמינה, עם מקומות ישיבה נוחים וצוות ידידותי. הפטיו החיצוני הוא המקום המושלם ליהנות מכוס קפה ולצפות בשקיעה מעל החוף.

אירועים מיוחדים וקייטרינג

ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות מציע גם שירותי קייטרינג ואירועים מיוחדים. החל ממסיבות ימי הולדת ואירועי חברה וכלה בחתונות וימי נישואין, ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות יכול לספק את התפאורה המושלמת לכל אירוע. הצוות יכול גם לספק שירותי קייטרינג לכל אירוע.

בקרו בארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות

אם אתם מחפשים בית קפה עם מבחר גדול של קפה, מאפים וקינוחים, ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות הוא המקום המושלם. עם האווירה הנעימה והצוות הידידותי, ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות הוא המקום המושלם להירגע וליהנות מכוס קפה.

יתרונות הביקור בארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות

  • מבחר רחב של קפה ותה
  • מאפים וקינוחים טעימים
  • אוירה מרגיעה
  • אירועים מיוחדים ושירותי קייטרינג
  • צוות חברותי

אז אם אתם מחפשים כוס קפה נהדרת ואווירה מרגיעה, ארומה אספרסו בר אילת חוף נביעות הוא המקום המושלם. עצרו ותיהנו מהקפה, המאפים והקינוחים הטובים ביותר באווירת חוף יפה.

דילוג לתוכן