דף הבית » חופים באילת » ארומה ביץ' נביעות אילת טלפון

ארומה ביץ' נביעות אילת טלפון

ארומה ביץ' נביעות אילת טלפון

ארומה ביץ' נביעות אילת טלפון

ארומה ביץ' נביעות אילת טלפון הוא חוף פופולרי הממוקם בעיר אילת. זהו מקום נהדר לשחייה, להשתזף וליהנות מהנופים היפים של הים האדום. החוף ידוע גם במימיו הצלולים ובחול הלבן שלו. החוף ממוקם בצד הצפוני של העיר, בסמוך לכניסה לעיר. הוא נגיש בקלות ברכב או בתחבורה ציבורית. החוף מתוחזק היטב וכולל מגוון שירותים, כולל מקלחות, שירותים ומזנון חטיפים. החוף הוא מקום נהדר לשחייה ולשיזוף. המים צלולים והחול לבן ורך. יש גם שפע של שמשיות וכיסאות להשכרה. החוף הוא גם מקום מצוין לשנורקלינג וצלילה. החוף הוא גם מקום נהדר למשפחות. יש שפע של פעילויות לילדים, כולל מגרש משחקים ופארק מים. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום. החוף הוא גם מקום נהדר לחיי לילה. יש שפע של ברים ומועדונים הממוקמים ליד החוף. החוף הוא גם מקום מצוין לצפייה בשקיעה.

שירותים

לטלפון ארומה ביץ' נביעות אילת מגוון שירותים, לרבות מקלחות, שירותים ומזנון. בחוף יש גם מגרש משחקים ופארק מים לילדים. יש גם שפע של שמשיות וכיסאות להשכרה.

מקום

טלפון ארומה ביץ' נביעות אילת ממוקם בצידה הצפוני של העיר, בסמוך לכניסה לעיר. הוא נגיש בקלות ברכב או בתחבורה ציבורית.

השוואה מהירה

שירותים מקום
מקלחות, שירותים, מזנון, מגרש משחקים, פארק מים, שמשיות, כיסאות הצד הצפוני של העיר, ליד הכניסה לעיר

סיכום

ארומה ביץ' נביעות אילת טלפון הוא מקום נהדר לשחייה, להשתזף ולהנות מהנופים היפים של הים האדום. החוף ידוע גם במים הצלולים והחול הלבן שלו. החוף מתוחזק היטב וכולל מגוון שירותים, כולל מקלחות, שירותים ומזנון חטיפים. החוף הוא גם מקום נהדר עבור משפחות וחיי לילה. למידע נוסף על טלפון ארומה ביץ' נביעות אילת, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

דילוג לתוכן