דף הבית » מוצרי אפל » באילו טבליות אפל ניתן להשתמש בעט?

באילו טבליות אפל ניתן להשתמש בעט?

באילו טבליות אפל ניתן להשתמש בעט?

מה זה Apple Pen?

ה-Apple Pen הוא סטיילוס המיועד לשימוש עם טאבלטים של אפל. זהו עט רגיש ללחץ המאפשר למשתמשים לצייר, לכתוב ולנווט את טאבלט Apple שלהם בדיוק. העט של אפל תואם לאייפד פרו, אייפד אייר, אייפד ואייפד מיני. זה גם תואם לדור השישי של Apple Pencil.

באילו טבליות אפל ניתן להשתמש בעט?

העט של אפל תואם לאייפד פרו, אייפד אייר, אייפד ואייפד מיני. זה גם תואם לדור השישי של Apple Pencil. ה-Apple Pen אינו תואם לאייפון או ל-iPod touch.

אייפד פרו

ה-iPad Pro הוא הטאבלט החזק ביותר של אפל ותואם ל-Apple Pen. ל-iPad Pro יש צג גדול בגודל 12.9 אינץ' והוא מופעל על ידי שבב A12X Bionic. יש לו גם תצוגת True Tone, שמכווננת את טמפרטורת הצבע של התצוגה על סמך אור הסביבה. ה-iPad Pro זמין בשני גדלים: 11 אינץ' ו-12.9 אינץ'.

אייפד אייר

ה-iPad Air הוא טאבלט אפל בטווח בינוני התואם ל-Apple Pen. יש לו צג Retina בגודל 10.5 אינץ' והוא מופעל על ידי שבב A12 Bionic. יש לו גם תצוגת True Tone, שמכווננת את טמפרטורת הצבע של התצוגה על סמך אור הסביבה. האייפד אייר זמין בשני גדלים: 10.5 אינץ' ו-11 אינץ'.

אייפד

האייפד הוא הטאבלט של אפל ברמת הכניסה ותואם ל-Apple Pen. יש לו צג Retina בגודל 9.7 אינץ' והוא מופעל על ידי שבב A10 Fusion. יש לו גם תצוגת True Tone, שמכווננת את טמפרטורת הצבע של התצוגה על סמך אור הסביבה. האייפד זמין בשני גדלים: 9.7 אינץ' ו-10.5 אינץ'.

מיני iPad

ה-iPad mini הוא הטאבלט הקטן ביותר של אפל ותואם ל-Apple Pen. יש לו צג Retina בגודל 7.9 אינץ' והוא מופעל על ידי שבב A12 Bionic. יש לו גם תצוגת True Tone, שמכווננת את טמפרטורת הצבע של התצוגה על סמך אור הסביבה. האייפד מיני זמין בשני גדלים: 7.9 אינץ' ו-8.5 אינץ'.

כיצד להשתמש ב-Apple Pen

השימוש ב-Apple Pen קל. כדי להשתמש ב-Apple Pen, פשוט לחץ על הכפתור בצד העט ולאחר מכן גע במסך של טאבלט Apple שלך. אתה יכול להשתמש בעט כדי לצייר, לכתוב ולנווט בטאבלט Apple שלך בדיוק. ה-Apple Pen רגיש ללחץ, כך שככל שאתה לוחץ חזק יותר, הקו עבה יותר. אתה יכול גם להתאים את רגישות הלחץ בהגדרות של טאבלט Apple שלך. ה-Apple Pen תואם גם למגוון אפליקציות, כולל אפליקציות לציור ולרישום הערות. אתה יכול להשתמש בעט כדי לצייר, לכתוב ולנווט בטאבלט Apple שלך בדיוק.

סיכום

ה-Apple Pen הוא סטיילוס המיועד לשימוש עם טאבלטים של אפל. זה תואם ל- iPad Pro, iPad Air, iPad ו- iPad mini. זה גם תואם לדור השישי של Apple Pencil. השימוש ב-Apple Pen קל והוא מאפשר למשתמשים לצייר, לכתוב ולנווט בטאבלט Apple שלהם בדיוק.

דילוג לתוכן