דף הבית » מידע מקצועי » בושם דולצ'ה וגבאנה אילת – מחיר וסקירה

בושם דולצ'ה וגבאנה אילת – מחיר וסקירה

2023-05-16 18:04:00+02:00

בושם דולצ'ה וגבאנה אילת

דולצ'ה וגבאנה אילת הוא בושם חדש שיצא בישראל. זהו ריח פרחוני-עצי-מושק המושלם לכל אירוע. הריח הוא שילוב של יסמין, אלגום ומושק, היוצר ארומה ייחודית ושובת לב. הניחוח מושקע גם בתווים של ברגמוט, לימון ופריחת התפוז, המוסיף מגע קליל ומרענן. הריח מושלם לכל עונה והוא בטוח יהפוך לאהוב בקרב חובבי הבשמים.

הערות ריח

דולצ'ה וגבאנה אילת הוא ניחוח ייחודי ושובה לב המושלם לכל אירוע. הריח הוא שילוב של יסמין, אלגום ומושק, היוצר ארומה ייחודית ושובת לב. הניחוח מושקע גם בתווים של ברגמוט, לימון ופריחת התפוז, המוסיף מגע קליל ומרענן. הריח מושלם לכל עונה והוא בטוח יהפוך לאהוב בקרב חובבי הבשמים.

מחיר

ניתן להשיג את דולצ'ה וגבאנה אילת במגוון גדלים ומחירים. מחיר בקבוק 50 מ"ל הוא 250 ש"ח, בקבוק 100 מ"ל במחיר של 350 ש"ח, ובקבוק 200 מ"ל במחיר 500 ש"ח. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לחנות ולמיקום.

סקירה

דולצ'ה וגבאנה אילת הוא ניחוח ייחודי ושובה לב המושלם לכל אירוע. הריח הוא שילוב של יסמין, אלגום ומושק, היוצר ארומה ייחודית ושובת לב. הניחוח מושקע גם בתווים של ברגמוט, לימון ופריחת התפוז, המוסיף מגע קליל ומרענן. הריח מושלם לכל עונה והוא בטוח יהפוך לאהוב בקרב חובבי הבשמים. הריח חזק ועמיד לאורך זמן, מה שהופך אותו למושלם לכל אירוע. הריח גם קל ומרענן, מה שהופך אותו מושלם ללבוש יומיומי. הריח הוא גם מאוד תכליתי, מה שהופך אותו למושלם לאירועים מזדמנים וגם לאירועים רשמיים. הריח הוא גם סביר מאוד, מה שהופך אותו למושלם עבור אלה עם תקציב. הריח הוא גם מאוד ייחודי, מה שהופך אותו מושלם למי שרוצה להתבלט מהקהל.

סיכום

דולצ'ה וגבאנה אילת הוא ניחוח ייחודי ושובה לב המושלם לכל אירוע. הריח הוא שילוב של יסמין, אלגום ומושק, היוצר ארומה ייחודית ושובת לב. הניחוח מושקע גם בתווים של ברגמוט, לימון ופריחת התפוז, המוסיף מגע קליל ומרענן. הריח מושלם לכל עונה והוא בטוח יהפוך לאהוב בקרב חובבי הבשמים. הריח חזק ועמיד לאורך זמן, מה שהופך אותו למושלם לכל אירוע. הריח גם קל ומרענן, מה שהופך אותו מושלם ללבוש יומיומי. הריח הוא גם מאוד תכליתי, מה שהופך אותו למושלם לאירועים מזדמנים ורשמיים כאחד. הריח הוא גם סביר מאוד, מה שהופך אותו מושלם עבור אלה עם תקציב. הריח הוא גם מאוד ייחודי, מה שהופך אותו מושלם למי שרוצה להתבלט מהקהל.

שולחן

גודל מחיר (ש"ח)
50 מ"ל 250
100 מ"ל 350
200 מ"ל 500

דולצ'ה וגבאנה אילת הוא ניחוח ייחודי ושובה לב שבטוח יהפוך לאהוב בקרב חובבי הבשמים. הריח חזק ועמיד לאורך זמן, מה שהופך אותו מושלם לכל אירוע. הריח גם קל ומרענן, מה שהופך אותו מושלם ללבוש יומיומי. הריח הוא גם מאוד תכליתי, מה שהופך אותו למושלם לאירועים מזדמנים ורשמיים כאחד. הריח הוא גם סביר מאוד, מה שהופך אותו מושלם עבור אלה עם תקציב. הריח הוא גם מאוד ייחודי, מה שהופך אותו מושלם למי שרוצה להתבלט מהקהל.

דילוג לתוכן