דף הבית » מוצרי אפל » ביג אפל פיצה ארוחת צהריים 3 ירושלים – מדריך מקיף

ביג אפל פיצה ארוחת צהריים 3 ירושלים – מדריך מקיף

ביג אפל פיצה ארוחת צהריים 3 ירושלים – מדריך מקיף

מה זה ביג אפל פיצה ארוחת צהריים 3 ירושלים?

Big Apple Pizza Lunch 3 Jerusalem היא מסעדת פיצה פופולרית הממוקמת בלב ירושלים. היא ידועה בפיצות הטעימות שלה, עשויות מחומרי גלם טריים ומבושלות לשלמות. המסעדה מציעה גם מגוון מנות אחרות, לרבות סלטים, כריכים וקינוחים. האווירה נינוחה ומזמינה, מה שהופך אותו למקום נהדר לחטוף ביס מהיר או ליהנות מארוחה נינוחה.

מה בתפריט ב-Big Apple Pizza Lunch 3 ירושלים?

ביג אפל פיצה ארוחת צהריים 3 ירושלים מציעה מגוון רחב של פיצות, כולל אהובות קלאסיות כמו פפרוני וגבינה, כמו גם אפשרויות ייחודיות יותר כמו פיצה ים תיכונית עם גבינת פטה, זיתים ועגבניות. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, כריכים וקינוחים.

כמה עולה ביג אפל פיצה ארוחת צהריים 3 ירושלים?

ביג אפל פיצה ארוחת צהריים 3 ירושלים משתלמת מאוד, כאשר רוב הפיצות עולות בין 25-35 ₪. הסלטים והכריכים נעים בין 15-25 ₪ ואילו הקינוחים נעים בסביבות 10 ₪.

השוואה מהירה

פריט מחיר (ש"ח)
פיצה 25-35
סלט 15-25
כריך 15-25
קינוח 10

Big Apple Pizza Lunch 3 Jerusalem הוא מקום מצוין לקבל פיצה טעימה במחיר סביר. המסעדה מציעה מגוון פיצות, סלטים, כריכים וקינוחים, כולם עשויים מחומרי גלם טריים ומבושלים לשלמות. האווירה נינוחה ומזמינה, מה שהופך אותו למקום נהדר לחטוף ביס מהיר או ליהנות מארוחה נינוחה.

שאלות ותשובות

ש: האם ביג אפל פיצה לאנץ' 3 ירושלים פתוח מאוחר?

ת: כן, Big Apple Pizza Lunch 3 Jerusalem פתוח עד מאוחר, עד 23:00 בימי חול ו-12:00 בסופי שבוע.

ש: האם ביג אפל פיצה לאנץ' 3 ירושלים מציעים משלוחים?

ת: כן, Big Apple Pizza Lunch 3 Jerusalem מציע משלוח ברדיוס של 5 ק"מ מהמסעדה.

ש: האם Big Apple Pizza Lunch 3 Jerusalem מציע אפשרויות טבעוניות?

ת: כן, Big Apple Pizza Lunch 3 Jerusalem מציע אפשרויות טבעוניות, כולל פיצות טבעוניות, סלטים וכריכים.

סיכום

Big Apple Pizza Lunch 3 Jerusalem הוא מקום מצוין לקבל פיצה טעימה במחיר סביר. המסעדה מציעה מגוון פיצות, סלטים, כריכים וקינוחים, כולם עשויים מחומרי גלם טריים ומבושלים לשלמות. האווירה נינוחה ומזמינה, מה שהופך אותו למקום נהדר לחטוף ביס מהיר או ליהנות מארוחה נינוחה. Big Apple Pizza Lunch 3 Jerusalem פתוח עד מאוחר ומציע משלוחים ברדיוס של 5 ק"מ מהמסעדה. המסעדה מציעה גם אפשרויות טבעוניות, לרבות פיצות טבעוניות, סלטים וכריכים.

דילוג לתוכן