דף הבית » מוצרי אפל » ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם: מדריך מקיף

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם: מדריך מקיף

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם: מדריך מקיף

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם: מדריך מקיף

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם הוא מסעדת פיצה פופולרית בירושלים. הוא ידוע בפיצות הטעימות והייחודיות שלו, כמו גם באווירה הידידותית והמסבירת פנים. המסעדה ממוקמת בשכונת בית הכרם בירושלים, והיא מקום מצוין לנשנש ארוחה קלה או ליהנות מארוחת ערב נינוחה עם חברים.

התפריט

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה מגוון רחב של פיצות, החל מאהובות קלאסיות ועד יצירות ייחודיות. התפריט כולל פיצות קלאסיות כמו פפרוני, גבינה וירקות, וכן פיצות מיוחדות כמו פיצה התפוח הגדול, שמעליה מוצרלה, פטה, זיתים ועגבניות. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, מתאבנים וקינוחים.

האטמוספירה

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם היא מסעדה נעימה ומזמינה. האווירה נינוחה וסתמית, והצוות ידידותי ומסביר פנים. למסעדה פינת ישיבה חיצונית גדולה, המושלמת להנאה מארוחה בשמש הירושלמית החמימה.

המחירים

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה מחירים נוחים על הפיצות הטעימות שלה. המחירים נעים בין 25 שקלים לפיצה קטנה ועד 50 שקלים לפיצה גדולה. המסעדה מציעה גם הנחות להזמנות גדולות.

המשלוח

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה שירותי משלוחים לשכונת בית הכרם. דמי המשלוח הם 10 שקלים, והמסעדה מציעה משלוח חינם להזמנות מעל 50 שקלים.

השוואה מהירה

מִסעָדָה תַפרִיט אַטמוֹספֵרָה מחירים מְסִירָה
ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מגוון רחב של פיצות, סלטים, מתאבנים וקינוחים נעים ומזמין 25-50 שקלים 10 שקלים, חינם להזמנות מעל 50 שקלים

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם הוא מקום נהדר ליהנות בו מפיצה טעימה באווירה נעימה ומזמינה. המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות, סלטים, מתאבנים וקינוחים, והכל במחירים נוחים. המסעדה מציעה גם שירותי משלוחים לשכונת בית הכרם.

שאלות ותשובות

האם ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה אפשרויות ללא גלוטן?

כן, ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה אפשרויות ללא גלוטן. המסעדה מציעה מבחר של פיצות ללא גלוטן, כמו גם סלטים ומתאבנים ללא גלוטן.

האם ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה אפשרויות טבעוניות?

כן, ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה אפשרויות טבעוניות. המסעדה מציעה מבחר פיצות טבעוניות, כמו גם סלטים ומתאבנים טבעוניים.

האם ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה שירותי קייטרינג?

כן, ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה שירותי קייטרינג. המסעדה מציעה מגוון חבילות קייטרינג לרבות מסיבות פיצה, אירועי חברה ועוד.

האם ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם מציעה משלוחים מחוץ לשכונת בית הכרם?

לא, ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם לא מציעה משלוחים מחוץ לשכונת בית הכרם.

סיכום

ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם הוא מסעדת פיצה פופולרית בירושלים. המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות, סלטים, מתאבנים וקינוחים, והכל במחירים נוחים. האווירה נעימה ומזמינה, והצוות ידידותי ומסביר פנים. המסעדה מציעה גם שירותי משלוחים לשכונת בית הכרם. ביג אפל פיצה ירושלים בית הכרם הוא מקום נהדר ליהנות בו מפיצה טעימה באווירה נינוחה ונינוחה.

דילוג לתוכן