דף הבית » מוצרי אפל » ביג אפל פיצה קניון אילת – מדריך מקיף

ביג אפל פיצה קניון אילת – מדריך מקיף

ביג אפל פיצה קניון אילת – מדריך מקיף

ביג אפל פיצה קניון אילת – מדריך מקיף

Big Apple Pizza Eilat Ice Mall היא מסעדת פיצה פופולרית הממוקמת בלב אילת, ישראל. המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות טעימות, סלטים ומנות אחרות בהשראה איטלקית. המסעדה ידועה בצוות הידידותי והאווירה הנהדרת. Big Apple Pizza Eilat Ice Mall ממוקם בקניון אילת, מרכז קניות הממוקם במרכז אילת. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע ומציעה מגוון אפשרויות לארוחות צהריים וערב. המסעדה מציעה גם בר מלא ומגוון קינוחים. התפריט בקניון Big Apple Pizza אילת כולל מגוון פיצות, סלטים ומנות נוספות בהשראה איטלקית. המסעדה מציעה מגוון פיצות מיוחדות, לרבות פיצה התפוח הגדול, שמעליה מוצרלה, פפרוני, פטריות ובצל. המסעדה מציעה גם מגוון סלטים, כולל סלט קיסר, שמעליו קרוטונים, גבינת פרמזן ורוטב קיסר. המסעדה מציעה גם מגוון מנות נוספות בהשראה איטלקית, כמו לזניה, ספגטי ורביולי. המסעדה מציעה גם מגוון קינוחים, לרבות טירמיסו וקנולי. קניון Big Apple Pizza אילת מציע גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים. המסעדה מציעה גם מגוון מנות ראשונות, לרבות לחם שום ומקלות מוצרלה. האווירה בקניון Big Apple Pizza אילת רגועה ומזמינה. למסעדה יש פינת אוכל גדולה, המעוטרת ביצירות אמנות בהשראה איטלקית. במסעדה יש גם בר מלא, המציע מגוון של בירות, יינות וקוקטיילים. Big Apple Pizza אילת Ice Mall הוא מקום נהדר ליהנות מארוחה טעימה עם חברים ובני משפחה. המסעדה מציעה מגוון של פיצות טעימות, סלטים ומנות אחרות בהשראה איטלקית. המסעדה מציעה גם בר מלא ומגוון קינוחים. האווירה בקניון Big Apple Pizza אילת נינוחה ומזמינה, מה שהופך אותו למקום נהדר ליהנות מארוחה עם חברים ובני משפחה.

מיקום ושעות

קניון Big Apple Pizza Eilat Ice Mall ממוקם בקניון אילת, מרכז קניות הממוקם במרכז אילת. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע ומציעה מגוון אפשרויות לארוחות צהריים וערב. המסעדה פתוחה בין השעות 11:00-23:00 בימי חול ומ-11:00 עד 12:00 בסופי שבוע.

תַפרִיט

התפריט בקניון Big Apple Pizza אילת כולל מגוון פיצות, סלטים ומנות נוספות בהשראה איטלקית. המסעדה מציעה מגוון פיצות מיוחדות, לרבות פיצה התפוח הגדול, שמעליה מוצרלה, פפרוני, פטריות ובצל. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון סלטים, ביניהם סלט קיסר, שמעליו קרוטונים, גבינת פרמזן ורוטב קיסר. המסעדה מציעה גם מגוון מנות אחרות בהשראה איטלקית, כמו לזניה, ספגטי ורביולי. המסעדה מציעה גם מגוון קינוחים, לרבות טירמיסו וקנולי.

משקאות ומתאבנים

קניון Big Apple Pizza אילת מציע גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים. המסעדה מציעה גם מגוון מנות ראשונות, לרבות לחם שום ומקלות מוצרלה.

השוואה מהירה

תכונה Big Apple Pizza אילת קניון הקרח
מקום קניון אילת, אילת, ישראל
שעה (ות 11:00 עד 23:00 בימי חול, 11:00 עד 12:00 בסופי שבוע
תַפרִיט פיצות, סלטים, מנות בהשראה איטלקית, קינוחים, משקאות, מתאבנים
אַטמוֹספֵרָה רגוע ומזמין

קניון הקרח ביג אפל אילת הוא מקום נהדר ליהנות בו מארוחה טעימה עם חברים ובני משפחה. המסעדה מציעה מגוון של פיצות טעימות, סלטים ומנות אחרות בהשראה איטלקית. המסעדה מציעה גם בר מלא ומגוון קינוחים. האווירה בקניון Big Apple Pizza אילת נינוחה ומזמינה, מה שהופך אותו למקום נהדר ליהנות מארוחה עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם מחפשים ארוחת צהריים מהירה או ארוחת ערב מרגיעה, קניון Big Apple Pizza אילת הוא המקום המושלם ללכת אליו.

דילוג לתוכן