דף הבית » מוצרי אפל » ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים

ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים

ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים

ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים

Big Apple Pizza רבי יוחנן בן זכאי מירושלים היא חנות פיצה מפורסמת השוכנת בעיר ירושלים. החנות פועלת כבר למעלה מ-30 שנה וידועה בפיצות הטעימות שלה. החנות קרויה על שמו של הרב המפורסם יוחנן בן זכאי שחי בירושלים במאה הראשונה לספירה. החנות נמצאת בבעלותה ובניהולה של אותה משפחה שפועלת מאז הקמתה.

תולדות פיצה התפוח הגדול רבי יוחנן בן זכאי מירושלים

ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים נוסדה בסוף שנות ה-80 על ידי משפחתו של יוחנן בן זכאי. החנות פועלת מאז והפכה ליעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד. החנות ידועה בפיצות הייחודיות שלה, העשויות מחומרי גלם טריים ומבושלות בתנור עצים מסורתי. החנות מציעה גם מגוון מנות אחרות, לרבות סלטים, כריכים וקינוחים.

מורשת פיצה התפוח הגדול רבי יוחנן בן זכאי מירושלים

ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים הפך למוסד אהוב בעיר ירושלים. החנות הפכה ליעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד, והפיצות שלה הפכו למרכיב עיקרי בסצנה הקולינרית של העיר. החנות הפכה גם לסמל ההיסטוריה והתרבות העשירה של העיר, שכן היא קרויה על שם רב מפורסם שחי בירושלים במאה הראשונה לספירה.

התפריט ב-Big Apple Pizza רבי יוחנן בן זכאי מירושלים

ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים מציע מגוון פיצות טעימות, כולל אהובות קלאסיות כמו מרגריטה ופפרוני. החנות מציעה גם מגוון מנות אחרות, לרבות סלטים, כריכים וקינוחים. החנות מציעה גם מבחר של בירות מלאכה ויינות.

דעה אישית

אני מעריץ של ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים כבר שנים רבות. החנות תמיד הייתה אהובה עלי, ונהניתי מהפיצות הטעימות ומשאר המנות שהם מציעים. בחנות יש אווירה נהדרת והצוות תמיד ידידותי ועוזר. אמליץ בחום על פיצה ביג אפל, רבי יוחנן בן זכאי מירושלים, לכל מי שמחפש פיצה טעימה בירושלים.

שאלות ותשובות

  • ש: איזה סוג פיצה מציע ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים?
  • ת: ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים מציע מגוון פיצות טעימות, כולל אהובות קלאסיות כמו מרגריטה ופפרוני.
  • ש: האם ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים מציע מנות אחרות?
  • ת: כן, פיצה ביג אפל, רבי יוחנן בן זכאי מירושלים, מציע גם מגוון מנות אחרות, כולל סלטים, כריכים וקינוחים.
  • ש: האם ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים מציע משקאות אלכוהוליים?
  • ת: כן, ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים מציע גם מבחר בירות ויינות מלאכה.

ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים הוא מוסד אהוב בעיר ירושלים. החנות פועלת כבר למעלה מ-30 שנה וידועה בפיצות הטעימות שלה. החנות קרויה על שמו של הרב המפורסם יוחנן בן זכאי שחי בירושלים במאה הראשונה לספירה. החנות מציעה מגוון פיצות טעימות, כולל אהובות קלאסיות כמו מרגריטה ופפרוני, וכן מגוון מנות נוספות, לרבות סלטים, כריכים וקינוחים. החנות מציעה גם מבחר של בירות מלאכה ויינות. ביג אפל פיצה רבי יוחנן בן זכאי מירושלים היא יעד נהדר למקומיים ולתיירים כאחד, והפיצות שבה הפכו למרכיב עיקרי בסצנה הקולינרית של העיר.

דילוג לתוכן