דף הבית » מידע מקצועי » בית המקדש הלבן אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

בית המקדש הלבן אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-05-20 08:08:00+02:00

בית המקדש הלבן אילת מחיר – למה לצפות

המקדש הלבן באילת הוא יעד חובה לכל מי שמבקר בעיר. ממוקם בקצה הצפוני של הים האדום, המקדש הלבן הוא מבנה מדהים ביופיו שבטוח יעצור את הנשימה. אבל מה המחיר של בית המקדש הלבן אילת? בואו נסתכל.

מחירי כניסה

מחיר הכניסה לכניסה למקדש הלבן באילת סביר למדי. העלות למבוגרים 40 ₪ ולילדים מתחת לגיל 18 העלות 20 ₪. יש גם הנחות לקבוצות של 10 או יותר.

מה אתה יכול לצפות למצוא

המקדש הלבן הוא מבנה מדהים ביופיו שבטוח יעצור את הנשימה. בפנים, תמצאו מגוון תערוכות ותצוגות המציגות את ההיסטוריה והתרבות של האזור. יש גם מספר פעילויות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות הזמינות למבקרים.

מה עוד כלול במחיר המקדש הלבן באילת?

בנוסף לכניסה למקדש הלבן, המחיר כולל גם גישה לחוף הסמוך. החוף הוא מקום נהדר להירגע בו ולהתבונן בנופים המדהימים של הים האדום. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה באזור, כך שתוכלו לחטוף ארוחה קלה או משקה מרענן בזמן שאתם שם.

פעילויות נוספות

מחיר המקדש הלבן אילת כולל גם גישה למספר פעילויות נוספות. פעילויות אלו כוללות סיור מודרך במקדש, ביקור באקווריום הסמוך ושיט בסירה לאורך הים האדום. פעילויות אלה בטוח יהפכו את הביקור שלך במקדש הלבן למהנה עוד יותר.

עלויות נוספות

בנוסף למחיר המקדש הלבן אילת, יש גם כמה עלויות נוספות שכדאי לשים לב אליהן. עלויות אלו כוללות דמי חניה שהם 10 ₪ לרכב ותשלום עבור השייט בסירה שהוא 20 ₪ לאדם.

טמפל לבן אילת סיכום מחיר

פעילות מחיר
הוֹדָאָה 40 ₪ (מבוגרים)
20 ₪ (ילדים)
סיור מודרך כלול
ביקור באקווריום כלול
שייט 20 ₪ לאדם
חֲנָיָה 10 ₪ לרכב

המקדש הלבן באילת הוא יעד חובה לכל מי שמבקר בעיר. עם הארכיטקטורה המדהימה והתערוכות האינטראקטיביות שלו, המקדש הלבן בטוח יהיה חוויה בלתי נשכחת. מחיר המקדש הלבן אילת סביר למדי וכולל גישה לחוף הים הסמוך, סיור מודרך במקדש, ביקור באקווריום הסמוך ושיט לאורך הים האדום. אז אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, הקפידו לבדוק את המקדש הלבן באילת. למידע נוסף על המקדש הלבן באילת, תוכלו לבקר בוויקיפדיה או ביוטיוב . להלן כמה מנקודות השיא של הלבן מקדש באילת:

  • ארכיטקטורה מהממת
  • תערוכות אינטראקטיביות
  • חוף סמוך
  • סיור מודרך במקדש
  • ביקור באקווריום הסמוך
  • שיט בסירה לאורך הים האדום

המקדש הלבן באילת הוא יעד חובה לכל מי שמבקר בעיר. עם הארכיטקטורה המדהימה והתערוכות האינטראקטיביות שלו, המקדש הלבן בטוח יהיה חוויה בלתי נשכחת. אז אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, הקפידו לבדוק את המקדש הלבן באילת.

דילוג לתוכן