דף הבית » מוצרי אפל » בית ספר בית אפל גן יבנה – סקירה כללית

בית ספר בית אפל גן יבנה – סקירה כללית

בית ספר בית אפל גן יבנה – סקירה כללית

היכרות עם בית ספר בית אפל גן יבנה

בית ספר בית אפל גן יבנה הוא בית ספר פרטי הממוקם באילת, ישראל. בית הספר נוסד בשנת 1996 ומוקדש למתן חינוך איכותי לתלמידיו. בית הספר מתמקד במצוינות אקדמית ומציע מגוון רחב של קורסים ופעילויות חוץ בית ספריות. בית ספר בית אפל גן יבנה מחויב להעניק סביבה בטוחה ומטפחת לתלמידיו.

תולדות בית ספר בית אפל גן יבנה

בית ספר בית אפל גן יבנה נוסד בשנת 1996 על ידי קבוצת הורים שביקשו להעניק לילדיהם חינוך איכותי. בית הספר נקרא על שם המנהל הראשון מר אפל והמורה הראשונה גב' יבנה. בית הספר גדל עם השנים וכיום משרתים למעלה מ-500 תלמידים מהגן ועד כיתה י"ב.

תכנית לימודים בבית ספר בית אפל גן יבנה

בית ספר בית אפל גן יבנה מציע תכנית לימודים מקיפה הכוללת מקצועות ליבה כמו מתמטיקה, מדעים, אמנויות לשון ולימודי חברה. בית הספר מציע גם מגוון מקצועות בחירה כמו אמנות, מוזיקה וחינוך גופני. בית הספר מציע גם מגוון פעילויות חוץ לימודיות כגון ספורט, מועדונים ופרויקטים של שירות קהילתי.

מצוינות אקדמית בבית ספר בית אפל גן יבנה

בית ספר בית אפל גן יבנה מחויב להעניק חינוך איכותי לתלמידיו. בית הספר מתמקד במצוינות אקדמית ומציע מגוון רחב של קורסים ופעילויות חוץ בית ספריות. בית הספר מציע גם מגוון שירותי תמיכה כגון חונכות והדרכה.

פעילות חוץ לימודית בבית ספר בית אפל גן יבנה

בית ספר בית אפל גן יבנה מציע מגוון פעילויות חוץ לימודיות לתלמידיו. בית הספר מציע קבוצות ספורט, מועדונים ופרויקטים של שירות קהילתי. בית הספר מציע גם מגוון פעילויות תרבותיות כמו מוזיקה, אמנות ותיאטרון.

סיכום

בית ספר בית אפל גן יבנה הוא בית ספר פרטי הממוקם באילת, ישראל. בית הספר נוסד בשנת 1996 ומוקדש למתן חינוך איכותי לתלמידיו. בית הספר מתמקד במצוינות אקדמית ומציע מגוון רחב של קורסים ופעילויות חוץ בית ספריות. בית ספר בית אפל גן יבנה מחויב להעניק סביבה בטוחה ומטפחת לתלמידיו. למידע נוסף על בית ספר בית אפל גן יבנה, בקר בוויקיפדיה או צפה בסרטונים על בית הספר .

דילוג לתוכן