דף הבית » מוצרי אפל » בעיות עם הדור הראשון של Apple Smartwatch

בעיות עם הדור הראשון של Apple Smartwatch

בעיות עם הדור הראשון של Apple Smartwatch

מבוא

ה-Apple Watch שוחרר באפריל 2015, וזה היה הדור הראשון של השעון החכם של אפל. זה היה מוצר מהפכני, וזה היה הראשון מסוגו. עם זאת, היו לו כמה בעיות שהפכו אותו לפחות ממושלם. מאמר זה ידון בבעיות עם הדור הראשון של השעון החכם של אפל, כולל חיי סוללה, עיצוב ותכונות.

חיי סוללה

אחת הבעיות הגדולות ביותר עם הדור הראשון של Apple Watch הייתה חיי הסוללה שלו. חיי הסוללה לא היו גדולים, והיא לא הצליחה להחזיק מעמד יום שלם. זו הייתה בעיה מרכזית עבור משתמשים רבים, מכיוון שהם נאלצו לטעון כל הזמן את השעון שלהם. זה היה נכון במיוחד עבור אלה שהשתמשו בשעון למעקב אחר כושר, שכן הסוללה הייתה מתרוקנת במהירות.

לְעַצֵב

גם העיצוב של הדור הראשון של Apple Watch לא היה נהדר. זה היה מגושם ולא מאוד מסוגנן. זה גם לא היה מאוד נוח ללבישה, מכיוון שהוא היה גדול וכבד מדי. זו הייתה בעיה מרכזית עבור משתמשים רבים, מכיוון שהם רצו שעון מסוגנן ונוח ללבישה.

מאפיינים

גם התכונות של הדור הראשון של Apple Watch לא היו נהדרות. חסרו לו תכונות רבות שהיו זמינות בשעונים חכמים אחרים, כמו GPS וניטור דופק. זו הייתה בעיה מרכזית עבור משתמשים רבים, מכיוון שהם רצו שעון שיש לו את כל התכונות שהם צריכים.

סיכום

לדור הראשון של Apple Watch היו כמה בעיות עיקריות, כולל חיי סוללה, עיצוב ותכונות. בעיות אלו הפכו את השעון לפחות ממושלם, והוא לא היה פופולרי כמו שעונים חכמים אחרים. עם זאת, אפל הוציאה מאז גרסאות חדשות יותר של השעון שעסקו בבעיות הללו, וכעת השעון פופולרי הרבה יותר.

השוואה מהירה

תכונה דור ראשון של Apple Watch גרסאות חדשות יותר
חיי סוללה לא נהדר הרבה יותר טוב
לְעַצֵב מגושם ולא נוח מלוטש ומסוגנן
מאפיינים חסרו תכונות רבות תכונות רבות זמינות

לדור הראשון של Apple Watch היו כמה בעיות עיקריות, אבל אפל פרסמה מאז גרסאות חדשות יותר של השעון שעסקו בבעיות אלו. הגרסאות החדשות יותר של השעון פופולריות הרבה יותר, מכיוון שיש להן חיי סוללה, עיצוב ותכונות טובים יותר. אם אתם מחפשים שעון חכם, כדאי לשקול את הגרסאות החדשות יותר של Apple Watch. למידע נוסף על ה-Apple Watch, תוכל לצפות בסרטון YouTube זה .

דילוג לתוכן