דף הבית » חופים באילת » בר ביץ' מסעדת חוף אילת – מדריך מקיף

בר ביץ' מסעדת חוף אילת – מדריך מקיף

. בר ביץ' מסעדת חוף אילת – מדריך מקיף

מהי מסעדת חוף בר ביץ' אילת?

בר ביץ' מסעדת חוף אילת היא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. המסעדה ממוקמת על חוף הים בעיר אילת, ומציעה מגוון מאכלים מהמטבח הים תיכוני והמזרח תיכוני. המסעדה ידועה במנות פירות הים הטריות שלה, כמו גם במנות הישראליות המסורתיות שלה. המסעדה מציעה גם מגוון אפשרויות צמחוניות וטבעוניות.

איך התפריט במסעדת חוף בר ביץ' אילת?

התפריט במסעדת חוף בר ביץ' אילת מגוון וכולל מגוון מנות ים תיכוניות ומזרח תיכוניות. המסעדה מציעה מגוון מנות פירות ים, כגון דגים בגריל, שרימפס וקלמרי. המסעדה מציעה גם מנות ישראליות מסורתיות, כמו חומוס, פלאפל ושקשוקה. המסעדה מציעה גם מגוון אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, כמו סלטים, מרקים ופלאפל.

מה המיקום של מסעדת חוף בר ביץ' אילת?

בר ביץ' אילת מסעדת חוף ממוקמת על חוף הים בעיר אילת, ישראל. המסעדה נגישה בקלות ברכב, אוטובוס או מונית. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע, בין השעות 11:00-23:00.

השוואה מהירה

מקום תַפרִיט
אילת, ישראל מטבח ים תיכוני ומזרח תיכוני, פירות ים, מנות ישראליות מסורתיות, אפשרויות צמחוניות וטבעוניות

איך האווירה במסעדת חוף בר ביץ' אילת?

האווירה במסעדת חוף בר ביץ' אילת נינוחה ומזמינה. למסעדה אווירה נינוחה לצד החוף, עם מקומות ישיבה בחוץ ונוף לחוף. למסעדה יש גם בר מלא, עם מגוון קוקטיילים, בירות ויינות.

איך המחירים במסעדת חוף בר ביץ' אילת?

המחירים במסעדת חוף בר ביץ' אילת נוחים. המסעדה מציעה מגוון מנות, מצלחות קטנות ועד לארוחות מלאות. המחירים נעים בין כ-20 ל-40 שקלים למנה.

איך השירות במסעדת חוף בר ביץ' אילת?

השירות במסעדת חוף בר ביץ' אילת ידידותי וקשוב. הצוות בקיא ועוזר, והם תמיד מוכנים לענות על כל שאלה. המסעדה מציעה גם שירותי איסוף ומשלוחים.

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר במסעדת חוף בר ביץ' אילת?

הזמן הטוב ביותר לבקר במסעדת חוף בר ביץ' אילת הוא בחודשי הקיץ. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע, והחוף הוא יעד פופולרי לתיירים ולמקומיים כאחד. המסעדה פתוחה גם עד מאוחר, כך שהיא מקום נהדר ללכת אליו לחטיף עד מאוחר בלילה או לארוחת ערב רומנטית.

סיכום

בר ביץ' מסעדת חוף אילת היא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. המסעדה מציעה מגוון מאכלים מהמטבח הים תיכוני והמזרח תיכוני, כמו גם מנות ישראליות מסורתיות. המסעדה מציעה גם מגוון אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. האווירה רגועה ומזמינה והמחירים סבירים. השירות ידידותי וקשוב, והמסעדה מציעה שירותי איסוף ומשלוחים. הזמן הטוב ביותר לבקר במסעדת חוף בר ביץ' אילת הוא בחודשי הקיץ. למידע נוסף, בקרב-YouTube .

דילוג לתוכן