דף הבית » מידע מקצועי » בתי נופש אמדר אילת מחיר

בתי נופש אמדר אילת מחיר

2023-05-17 21:16:00+02:00

מה זה בתי נופש אמדר אילת?

בתי נופש אמדר אילת הוא אתר נופש יוקרתי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. כפר הנופש מציע מגוון אפשרויות לינה, החל מווילות פרטיות ועד לדירות וחדרי מלון. האורחים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות שחייה, שיזוף וסיורים באטרקציות הסמוכות. אתר הנופש מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, מאוכל משובח ועד למסעדות נינוחות.

מה המחירים של בתי נופש אמדר אילת?

המחירים של בתי נופש אמדר אילת משתנים בהתאם לסוג הלינה ולזמן השנה. וילות פרטיות מתחילות בסביבות 2,000 ש"ח ללילה, ואילו דירות וחדרי מלון מתחילים בסביבות 1,000 ש"ח ללילה. המחירים עשויים להשתנות גם בהתאם לעונה, כאשר מחירי עונת השיא גבוהים ממחירי מחוץ לעונה.

אילו שירותים כלולים במחיר?

המחירים של בתי נופש אמדר אילת כוללים מגוון שירותים. כל אפשרויות האירוח כוללות מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. וילות פרטיות כוללות גם בריכה פרטית ומטבח מאובזר במלואו. אתר הנופש מציע גם מגוון פעילויות, כגון שחייה, שיזוף וסיורים באטרקציות הסמוכות.

לאילו עלויות נוספות עלי לצפות?

בנוסף למחירי הלינה, האורחים צריכים לצפות לשלם גם עבור ארוחות, משקאות ופעילויות אחרות. אתר הנופש מציע מגוון אפשרויות לסעודה, מאוכל משובח ועד למסעדות נינוחות. האורחים צריכים גם לצפות לשלם עבור כל פעילויות שהם רוצים להשתתף בה, כגון שחייה, שיזוף וסיורים באטרקציות הסמוכות.

בתי נופש אמדר אילת טבלת מחירים

סוג לינה מחיר (ש"ח)
וילה פרטית 2,000+
דִירָה 1,000+
חדר מלון 1,000+

אילו שירותים נוספים מציע אתר הנופש?

בנוסף ללינה ופעילויות, בתי נופש אמדר אילת מציעים גם מגוון שירותים נוספים. אתר הנופש כולל מרכז ספא ובריאות, המציע מגוון של טיפולים וטיפולים. יש גם מרכז כושר, המציע מגוון שיעורים וציוד. באתר הנופש יש גם מגוון חנויות, המציעות מזכרות ופריטים אחרים.

סיכום

בתי נופש אמדר אילת הוא אתר נופש יוקרתי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. כפר הנופש מציע מגוון אפשרויות לינה, החל מווילות פרטיות ועד לדירות וחדרי מלון. האורחים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות שחייה, שיזוף וסיורים באטרקציות הסמוכות. המחירים של בתי נופש אמדר אילת משתנים בהתאם לסוג הלינה ולתקופת השנה, כאשר וילות פרטיות מתחילות בסביבות 2,000 ₪ ללילה, כאשר דירות וחדרי מלון מתחילים בסביבות 1,000 ₪ ללילה. המחירים של בתי נופש אמדר אילת כוללים מגוון שירותים כגון מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. בנוסף למחירי הלינה, האורחים צריכים לצפות לשלם גם עבור ארוחות, משקאות ופעילויות אחרות. אתר הנופש מציע גם מגוון שירותים נוספים, כגון מרכז ספא ובריאות, מרכז כושר ומגוון חנויות. עם אירוח יוקרתי ומגוון פעילויות ושירותים, בתי נופש אמדר אילת הם היעד המושלם לחופשה רגועה ומהנה.

דילוג לתוכן