דף הבית » מידע מקצועי » גלקסי 8 מחיר באילת

גלקסי 8 מחיר באילת

2023-05-17 23:57:00+02:00

מבוא לגלקסי 8

סמסונג גלקסי 8 הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק כיום. יש לו עיצוב מלוטש, מעבד חזק וסוללה עמידה לאורך זמן. יש לו גם מגוון רחב של תכונות, לרבות צג Quad HD+ Super AMOLED בגודל 5.8 אינץ', מצלמה אחורית כפולה של 12 מגה פיקסל, מצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל ואחסון פנימי של 64 ג'יגה-בייט. הגלקסי 8 זמין במגוון צבעים, כולל שחור, כסף וזהב.

גלקסי 8 מחיר באילת

מחירו של סמסונג גלקסי 8 באילת, ישראל, משתנה בהתאם לקמעונאי. המחיר הממוצע של הגלקסי 8 באילת נע סביב 3,000 ₪. עם זאת, קמעונאים מסוימים עשויים להציע הנחות או מבצעים, כך שכדאי לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

איפה קונים את הגלקסי 8 באילת

סמסונג גלקסי 8 זמין אצל מגוון קמעונאים באילת, לרבות חנויות אלקטרוניקה, חנויות כלבו וקמעונאים מקוונים. כמה מהקמעונאים הפופולריים ביותר באילת כוללים:

סלקום

סלקום היא אחת מחנויות הסלולר הגדולות בישראל. הם מציעים מגוון רחב של טלפונים ניידים, כולל סמסונג גלקסי 8. הם מציעים גם מגוון תוכניות תשלום והנחות.

תפוז

אורנג' היא קמעונאית פופולרית נוספת של טלפונים ניידים בישראל. הם מציעים מגוון רחב של טלפונים ניידים, כולל סמסונג גלקסי 8. הם מציעים גם מגוון תוכניות תשלום והנחות.

גולן טלקום

גולן טלקום היא קמעונאית טלפונים ניידים בישראל. הם מציעים מגוון רחב של טלפונים ניידים, כולל סמסונג גלקסי 8. הם מציעים גם מגוון תוכניות תשלום והנחות.

אֲמָזוֹנָה

אמזון היא אחת הקמעונאים המקוונים הגדולים בעולם. הם מציעים מגוון רחב של טלפונים ניידים, כולל סמסונג גלקסי 8. הם מציעים גם מגוון תוכניות תשלום והנחות.

טבלת השוואת מחירים גלקסי 8

קִמעוֹנַאִי מחיר (ש"ח)
סלקום 2,999
תפוז 2,999
גולן טלקום 2,999
אֲמָזוֹנָה 2,999

סיכום

סמסונג גלקסי 8 הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק כיום. יש לו עיצוב מלוטש, מעבד חזק וסוללה עמידה לאורך זמן. מחירו של הגלקסי 8 באילת, ישראל, משתנה בהתאם לקמעונאי. המחיר הממוצע של הגלקסי 8 באילת נע סביב 3,000 ₪. עם זאת, חלק מהקמעונאים עשויים להציע הנחות או מבצעים, אז כדאי לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. למידע נוסף על ה-Galaxy 8, כולל תכונותיו ומפרטיו, בקר בגלסי 8 מחיר אילת בוויקיפדיה.

דילוג לתוכן