דף הבית » מידע מקצועי » גלקסי S8 מחיר באילת

גלקסי S8 מחיר באילת

2023-05-27 10:44:00+02:00

מה המחיר של סמסונג גלקסי S8 באילת?

Samsung Galaxy S8 הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק כיום. זהו מכשיר דגל מבית סמסונג המציע שילוב נהדר של תכונות וביצועים. אבל מה המחיר של ה-Samsung Galaxy S8 באילת, ישראל? ה-Samsung Galaxy S8 זמין באילת במחיר של בסביבות ה-2,800 ש"ח. זהו המחיר לגרסה הבלתי נעולה של המכשיר, מה שאומר שניתן להשתמש בו עם כל ספק בישראל. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לחנות ולמבצעים שהם מציעים.

היכן קונים את סמסונג גלקסי S8 באילת

סמסונג גלקסי S8 זמין בחנויות רבות באילת. אתה יכול למצוא אותו בחנויות אלקטרוניקה, חנויות טלפונים ניידים וקמעונאים מקוונים. כמה מהחנויות הפופולריות ביותר באילת שמוכרות את סמסונג גלקסי S8 כוללות:

סלקום

סלקום היא אחת מספקיות הסלולר הגדולות בישראל. יש להם חנות באילת שבה אפשר לקנות את ה-Samsung Galaxy S8. הם מציעים מגוון תוכניות ומבצעים שיכולים לעזור לך לחסוך כסף על הרכישה שלך.

תפוז

אורנג' היא ספקית טלפונים סלולרית גדולה נוספת בישראל. יש להם חנות באילת שבה אפשר לקנות את ה-Samsung Galaxy S8. הם גם מציעים מגוון תוכניות ומבצעים שיכולים לעזור לך לחסוך כסף על הרכישה שלך.

גולן טלקום

גולן טלקום היא חברת סלולר קטנה יותר בישראל. יש להם חנות באילת שבה אפשר לקנות את ה-Samsung Galaxy S8. הם מציעים מגוון תוכניות ומבצעים שיכולים לעזור לך לחסוך כסף על הרכישה שלך.

קמעונאים מקוונים

אתה יכול גם לקנות את ה-Samsung Galaxy S8 אצל קמעונאים מקוונים בישראל. חלק מהקמעונאים המקוונים הפופולריים ביותר בישראל כוללים את אמזון, איביי ואליאקספרס. אתה יכול למצוא מבצעים נהדרים על Samsung Galaxy S8 מהקמעונאים המקוונים האלה.

מחיר סמסונג גלקסי S8 באילת

להלן טבלה המציגה את המחירים של סמסונג גלקסי S8 באילת. המחירים הם עבור הגרסה הלא נעולה של המכשיר.

חנות מחיר (ש"ח)
סלקום 2,800
תפוז 2,800
גולן טלקום 2,800
אֲמָזוֹנָה 2,750
איביי 2,700
אלי אקספרס 2,650

סמסונג גלקסי S8 הוא מכשיר נהדר שמציע הרבה תכונות וביצועים. ניתן להשיגו באילת במחיר של בסביבות ה-2,800 שקל. אתה יכול למצוא אותו בחנויות כמו סלקום, אורנג' וגולן טלקום. אתה יכול גם למצוא מבצעים מצוינים על המכשיר מקמעונאים מקוונים כמו אמזון, eBay ו- AliExpress. אם אתם מחפשים מכשיר מעולה שמציע הרבה תכונות וביצועים, ה-Samsung Galaxy S8 הוא בחירה מצוינת. ניתן להשיגו באילת במחיר של בסביבות ה-2,800 שקל. אתה יכול למצוא אותו בחנויות כמו סלקום, אורנג' וגולן טלקום. אתה יכול גם למצוא מבצעים מצוינים על המכשיר מקמעונאים מקוונים כמו אמזון, eBay ו- AliExpress.

דילוג לתוכן