דף הבית » מידע מקצועי » דולפינריום אילת מחיר – מדריך מקיף

דולפינריום אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-04-24 22:11:00+02:00

דולפינריום אילת מחיר – מדריך מקיף

דולפינריום אילת הוא יעד תיירותי פופולרי בישראל. זהו מקום נהדר לבקר בו וליהנות מיופיו של הים האדום. הדולפינריום מציע מגוון פעילויות, כגון שחייה עם דולפינים, שנורקלינג וצפייה בדולפינים בהופעה. הדולפינריום מציע גם מגוון חבילות ומחירים, לכן חשוב לדעת מה יש לפני הביקור.

מחירים וחבילות

הדולפינריום אילת מציע מגוון חבילות ומחירים. המחירים משתנים בהתאם לסוג הפעילות וכמות האנשים בקבוצה. המחירים נעים בין 50 ל-200 ש"ח לאדם.

שחייה עם דולפינים

שחייה עם דולפינים היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בדולפינריום. המחיר לשחייה עם דולפינים הוא 150 שקל לאדם. זה כולל שחייה של 30 דקות עם הדולפינים ומפגש חינוכי של 30 דקות.

שנורקלינג

שנורקלינג היא פעילות פופולרית נוספת בדולפינריום. המחיר לשנורקלינג 50 שקלים לאדם. זה כולל מפגש שנורקלינג של 30 דקות ומפגש חינוכי של 30 דקות.

צופה בהופעה של הדולפינים

הדולפינריום מציע גם מגוון מופעים בהשתתפות הדולפינים. המחיר לצפייה בדולפינים בהופעה הוא 100 שקלים לאדם. זה כולל מופע של 30 דקות ומפגש חינוכי של 30 דקות.

דולפינריום אילת טבלת מחירים

פעילות מחיר (ש"ח)
שחייה עם דולפינים 150
שנורקלינג 50
צופה בהופעה של הדולפינים 100

הדולפינריום מציע גם מגוון חבילות הכוללות פעילויות מרובות. החבילות נעות בין 200 ל-500 שקל לאדם. החבילות כוללות פעילויות כמו שחייה עם דולפינים, שנורקלינג וצפייה בדולפינים בהופעה.

מידע נוסף

הדולפינריום מציע גם מגוון שירותים נוספים. שירותים אלו כוללים:

  • שירותי צילום
  • חנויות מזכרות
  • מסעדות
  • חנות מתנות

הדולפינריום מציע גם מגוון הנחות לקבוצות ומשפחות. חשוב לבדוק עם הדולפינריום את המידע העדכני ביותר על הנחות וחבילות.

דעה אישית

לאחרונה ביקרתי בדולפינריום אילת והתרשמתי מאוד מהמחירים והחבילות הזמינות. המחירים היו סבירים מאוד והחבילות היו תמורה נהדרת לכסף. הצוות היה ידידותי ועוזר והפעילויות היו מהנות. אני בהחלט ממליץ לבקר בדולפינריום אילת אם אתם מחפשים יום בילוי מהנה ובמחיר סביר. בסך הכל, דולפינריום אילת הוא מקום נהדר לבקר בו וליהנות מיופיו של הים האדום. המחירים והחבילות סבירים מאוד והפעילויות מהנות. אם אתם מחפשים יום בילוי מהנה ובמחיר סביר, אז הדולפינריום אילת בהחלט שווה ביקור. למידע נוסף על הדולפינריום אילת, ניתן לצפות בסרטון זה.

דילוג לתוכן