דף הבית » מידע מקצועי » דוקטור דג אילת מחיר – מדריך מקיף

דוקטור דג אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-05-02 10:28:00+02:00

מה זה דוקטור דג אילת?

דוקטור דג אילת הוא רופא ישראלי בעל שם המתמחה במגוון שירותי רפואה. הוא עוסק ברפואה כבר למעלה מ-20 שנה ויש לו מוניטין של מתן טיפול מעולה. הוא יושב באילת, ישראל, ומציע מגוון רחב של שירותים, לרבות רפואה כללית, רפואת משפחה ורפואת ילדים. הוא מציע גם שירותים מיוחדים כגון קרדיולוגיה, דרמטולוגיה ואורתופדיה.

אילו שירותים מציע דוקטור דג אילת?

דוקטור דג אילת מציע מגוון רחב של שירותים, לרבות רפואה כללית, רפואת משפחה ורפואת ילדים. הוא מציע גם שירותים מיוחדים כגון קרדיולוגיה, דרמטולוגיה ואורתופדיה. הוא גם מנוסה בטיפול במחלות כרוניות כמו סוכרת, יתר לחץ דם ואסטמה. הוא גם מספק טיפול מונע, כגון חיסונים, הקרנות וחינוך לבריאות.

תירגול כללי

דוקטור דג אילת מציע שירותי רפואה כללית, כגון פיזיות, בדיקות ובדיקות בריאות שגרתיות. כמו כן, הוא מספק טיפול במחלות ופציעות קלות, כגון הצטננות, שפעת וחתכים וחבורות קלים. הוא גם מציע טיפול מונע, כגון חיסונים, הקרנות וחינוך לבריאות.

תרופה משפחתית

דוקטור דג אילת מציע גם שירותי רפואת משפחה, כמו פיזיקה, בדיקות ובדיקות בריאות שגרתיות. כמו כן, הוא מספק טיפול במחלות ופציעות קלות, כגון הצטננות, שפעת וחתכים וחבורות קלים. הוא גם מציע טיפול מונע, כגון חיסונים, הקרנות וחינוך לבריאות.

רפואת ילדים

דוקטור דג אילת מציע גם שירותי רפואת ילדים, כמו פיזיקה, בדיקות ובדיקות בריאות שגרתיות. כמו כן, הוא מספק טיפול במחלות ופציעות קלות, כגון הצטננות, שפעת וחתכים וחבורות קלים. הוא גם מציע טיפול מונע, כגון חיסונים, הקרנות וחינוך לבריאות.

קרדיולוגיה

דוקטור דג אילת מציע גם שירותי קרדיולוגיה, כגון פיזיקה, בדיקות ובדיקות בריאות שגרתיות. הוא גם מספק טיפול למחלות לב, כגון יתר לחץ דם, הפרעות קצב ומחלות עורקים כליליים. הוא גם מציע טיפול מונע, כגון בדיקות וחינוך לבריאות.

דֶרמָטוֹלוֹגִיָה

דוקטור דג אילת מציע גם שירותי רפואת עור כמו פיזיקה, בדיקות ובדיקות בריאות שגרתיות. הוא גם מספק טיפול במצבי עור, כגון אקנה, אקזמה ופסוריאזיס. הוא גם מציע טיפול מונע, כגון בדיקות וחינוך לבריאות.

אוֹרְתוֹפֵּדִיָה

דוקטור דג אילת מציע גם שירותים אורטופדיים כמו פיזיקה, בדיקות ובדיקות בריאות שגרתיות. הוא גם מספק טיפול במצבי שרירים ושלד, כגון דלקת פרקים, דלקת גידים ובורסיטיס. הוא גם מציע טיפול מונע, כגון בדיקות וחינוך לבריאות.

דוקטור דג אילת פרייס

דוקטור דג אילת מציע מגוון שירותים במחירים תחרותיים. עלות ביקור רופא כללי היא בדרך כלל בין 200-250 ש"ח, בעוד שביקור ברפואת משפחה הוא בדרך כלל בין 250-300 ש"ח. עלות ביקור ילדים היא בדרך כלל בין 300-350 ש"ח, בעוד שביקור קרדיולוגי הוא בדרך כלל בין 350-400 ש"ח. עלות ביקור רופא עור היא בדרך כלל בין 400-450 ש"ח, בעוד שביקור אורטופדי הוא בדרך כלל בין 450-500 ש"ח.

דוקטור דג אילת טבלת מחירים

שֵׁרוּת מחיר (ש"ח)
תירגול כללי 200-250
תרופה משפחתית 250-300
רפואת ילדים 300-350
קרדיולוגיה 350-400
דֶרמָטוֹלוֹגִיָה 400-450
אוֹרְתוֹפֵּדִיָה 450-500

תשובות ושאלות

אילו שירותים מציע דוקטור דג אילת?

דוקטור דג אילת מציע מגוון רחב של שירותים, לרבות רפואה כללית, רפואת משפחה ורפואת ילדים. הוא מציע גם שירותים מיוחדים כגון קרדיולוגיה, דרמטולוגיה ואורתופדיה. הוא גם מנוסה בטיפול במחלות כרוניות כמו סוכרת, יתר לחץ דם ואסטמה. הוא גם מספק טיפול מונע, כגון חיסונים, הקרנות וחינוך לבריאות.

מה העלות של ביקור רופא כללי אצל דוקטור דג אילת?

עלות ביקור רופא כללי אצל דוקטור דג אילת היא בדרך כלל בין 200-250 ₪.

מה העלות של ביקור קרדיולוגי אצל דוקטור דג אילת?

עלות ביקור קרדיולוגי אצל דוקטור דג אילת היא בדרך כלל בין 350-400 ₪.

סיכום

דוקטור דג אילת הוא רופא ישראלי בעל שם המתמחה במגוון שירותי רפואה. הוא עוסק ברפואה כבר למעלה מ-20 שנה ויש לו מוניטין של מתן טיפול מעולה. הוא יושב באילת, ישראל, ומציע מגוון רחב של שירותים, לרבות רפואה כללית, רפואת משפחה ורפואת ילדים. הוא מציע גם שירותים מיוחדים כגון קרדיולוגיה, דרמטולוגיה ואורתופדיה. עלות ביקור רופא כללי היא בדרך כלל בין 200-250 ש"ח, בעוד שביקור ברפואת משפחה הוא בדרך כלל בין 250-300 ש"ח. עלות ביקור ילדים היא בדרך כלל בין 300-350 ש"ח, בעוד שביקור קרדיולוגי הוא בדרך כלל בין 350-400 ש"ח. עלות ביקור רופא עור היא בדרך כלל בין 400-450 ש"ח, בעוד שביקור אורטופדי הוא בדרך כלל בין 450-500 ש"ח.

דילוג לתוכן