דף הבית » מידע מקצועי » דן אילת מחיר ללילה

דן אילת מחיר ללילה

2023-05-19 15:04:00+02:00

מהו מלון דן אילת?

מלון דן אילת הינו אתר נופש מפואר הממוקם בעיר אילת, ישראל. זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר באזור, המציע נופים מדהימים של הים האדום וההרים שמסביב. למלון מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שחייה, שנורקלינג וצלילה.

דן אילת מחיר ללילה

מלון דן אילת מציע מגוון סוגי חדרים ומחירים ללילה. המחירים משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר. הטבלה הבאה מספקת סקירה כללית של המחירים ללילה עבור סוגי החדרים השונים:

סוג חדר מחיר ללילה (ש"ח)
חדר סטנדרטי 1,000 – 1,500
חדר דלוקס 1,500 – 2,000
סְוִיטָה 2,000 – 3,000
סוויטת VIP 3,000 – 4,000

למה לצפות במלון דן אילת

מלון דן אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. במלון מגוון מסעדות וברים, כמו גם ספא ומרכז כושר. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שחייה, שנורקלינג וצלילה. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות לאורחים. חבילות אלו יכולות לכלול הנחות על ארוחות, טיפולי ספא ופעילויות. המלון מציע גם מגוון אירועים ופעילויות מיוחדים לאורך כל השנה.

עמלות ומסים נוספים

בנוסף למחירים ללילה, ישנם עמלות ומסים נוספים שעשויים לחול. עמלות ומסים אלו יכולים לכלול דמי שירות, מס עירוני ומס תיירות. עמלות ומסים אלו משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר.

סיכום

מלון דן אילת הינו אתר נופש מפואר הממוקם בעיר אילת, ישראל. זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר באזור, המציע נופים מדהימים של הים האדום וההרים שמסביב. למלון מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שחייה, שנורקלינג וצלילה. מלון דן אילת מציע מגוון סוגי חדרים ומחירים ללילה. המחירים משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר. בנוסף למחירים ללילה, ישנם עמלות ומסים נוספים שעשויים לחול. עמלות ומסים אלו יכולים לכלול דמי שירות, מס עירוני ומס תיירות. מלון דן אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות לאורחים. חבילות אלו יכולות לכלול הנחות על ארוחות, טיפולי ספא ופעילויות. המלון מציע גם מגוון אירועים ופעילויות מיוחדים לאורך כל השנה.

דילוג לתוכן