דף הבית » מוצרי אפל » האם אפשר לקבל מחיר לסטודנטים אפל מיוזיק?

האם אפשר לקבל מחיר לסטודנטים אפל מיוזיק?

האם אפשר לקבל מחיר לסטודנטים אפל מיוזיק?

האם אפשר לקבל מחיר לסטודנטים אפל מיוזיק?

אפל מיוזיק הוא אחד משירותי הסטרימינג הפופולריים ביותר, עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם. אבל האם סטודנטים יכולים לקבל מחיר מוזל? המשך לקרוא כדי לגלות עוד על הנחות לסטודנטים עבור Apple Music.Apple Music הוא שירות סטרימינג מבוסס מנוי המאפשר למשתמשים לגשת למיליוני שירים, אלבומים ורשימות השמעה. הוא מציע גם תוכן בלעדי, כמו הופעות חיות וראיונות עם אמנים. השירות זמין במכשירי iOS, Android, Mac ו-Windows. Apple Music מציעה מגוון תוכניות מנויים, כולל תוכנית סטודנטים. תכנית הסטודנטים זמינה לסטודנטים מגיל 13 ומעלה הרשומים למכללה או אוניברסיטה זכאים. תכנית הסטודנטים מציעה מחיר מוזל של 4.99 דולר לחודש, לעומת המחיר הרגיל של 9.99 דולר לחודש. תכנית הסטודנטים כוללת גם גישה לספרייה של אפל מיוזיק הכוללת למעלה מ-50 מיליון שירים, כמו גם תוכן בלעדי. בנוסף, תלמידים יכולים לשתף את המנוי שלהם עם עד חמישה בני משפחה.

כיצד להירשם לתכנית הסטודנטים

ההרשמה לתוכנית הסטודנטים היא קלה. ראשית, תצטרך לאמת את סטטוס הסטודנט שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך לספק את שמך, תאריך לידה ושם המכללה או האוניברסיטה אליה אתה רשום. לאחר אימות סטטוס הסטודנט שלך, תוכל להירשם לתוכנית הסטודנטים.

השוואה מהירה

לְתַכְנֵן מחיר מאפיינים
רגיל $9.99 לחודש גישה ל-50 מיליון שירים, תוכן בלעדי
סטוּדֶנט $4.99 לחודש גישה ל-50 מיליון שירים, תוכן בלעדי, שיתוף משפחתי

לסיכום, אפל מיוזיק מציעה תוכנית סטודנטים מוזלת לסטודנטים מגיל 13 ומעלה הרשומים למכללה או אוניברסיטה זכאים. תוכנית הסטודנטים מציעה מחיר מוזל של $4.99 לחודש, לעומת המחיר הרגיל של $9.99 לחודש. זה כולל גם גישה לספרייה של אפל מיוזיק הכוללת למעלה מ-50 מיליון שירים, כמו גם תוכן בלעדי. בנוסף, תלמידים יכולים לשתף את המנוי שלהם עם עד חמישה בני משפחה. ההרשמה לתוכנית הסטודנטים היא קלה וניתן לעשות אותה בכמה שלבים בלבד.

דילוג לתוכן