דף הבית » מידע מקצועי » מדריך מעשי: האם ניתן לקנות טלוויזיה באילת

מדריך מעשי: האם ניתן לקנות טלוויזיה באילת

האם אפשר לקנות טלויזיה באילת

טלוויזיה היא מכשיר המאפשר לך לצפות בתוכניות טלוויזיה. הם נקראים גם התקני וידאו. הטלוויזיה הראשונה הומצאה בשנת 1922 על ידי הממציא האמריקאי פילו פרנסוורת’ והיא נקראה “פריסבי”.

ישנן אפשרויות רבות לרכישת טלוויזיה באילת: סוחר מקומי, קמעונאי מקוון או אפילו אחת מאותן חברות שקונות טלוויזיות ממדינות אחרות. אפשרות שלישית היא לקנות חדש בבית, חנויות מקוונות זמינות כעת כדי להקל על חיי הרכישה שלנו. דרך רכישה זו נקראת “משלוח עד הבית”.

הנה כמה חנויות באילת שתוכלו לבקר בהן אם תרצו לרכוש טלוויזיה חדשה:

רשת KSP מוכרת מחשבים, ציוד היקפי וכל מה שקשור להייטק. ב-KSP אילת תוכלו למצוא מוצרי טכנולוגיה של מיטב המותגים. מגוון מרשים של מחשבים ניידים, גאדג’טים, טלוויזיות, DVD, מסגרות ומצלמות דיגיטליות, מחשבי כף יד, קונסולות משחקים, אייפוד, אייפון, נגני MP3 ו-MP4, סטרימרים ועוד.

א.ל.מ השמל היא חנות אלקטרוניקה בה תוכלו ליהנות מתצוגה עשירה של מוצרים במחירים אטרקטיביים. בא.ל.מ חשמל אילת תמצאו מגוון מוצרים כגון טלוויזיות פלזמה ו-LCD, מערכות קולנוע ביתי, נגני DVD, מקררים, כיריים, מחשבים ועוד, כל המותגים המובילים בעולם כגון: TOSHIBA, SONY, LG, SANSUI, PANASONIC , אלקטרולוקס ואחרים.

המשביר לצרכן הינו בית כלבו ענק המציע מגוון עצום של מוצרים המופצים לפי מחלקות. מחלקת אופנה – ביגוד, הלבשה תחתונה, נעליים ואקססוריז לכל המשפחה. מחלקת קוסמטיקה – מבחר מוצרי איפור וטיפוח של החברות המובילות כגון: LANCOME, LOREAL, JA-DE. מחלקת אלקטרוניקה – מסכי פלזמה LCD, קומקומים, שואבי אבק, טוסטרים, מייבשי שיער ועוד. מחלקת תכשיטים – תכשיטי כסף, זהב, יהלומים ושעונים מותגי היוקרה הגדולים בעולם ובנוסף אנו קונים זהב ישן.

האם יש מע מ על טלויזיות באילת

תוכלו ליהנות מקניות ללא מע”מ באילת. מאות חנויות מותגים, רשתות בינלאומיות, חנויות אאוטלט ודוכני שוק, המציעות מגוון ביגוד, אביזרים ופריטים לבית ללא מע”מ, ממתינות לכם בבירת הנופש של ישראל.

אלפי אנשים מגיעים לאילת כדי ליהנות ממדיניות העירייה ללא מע”מ. המוצרים הפטורים ממע”מ באילת הינם כל מה ששייך לקטגוריות הבאות: ביגוד והנעלה, מוצרי ספורט, כלי בית, מכשירים ניידים, מוצרי חשמל, מוצרי יופי ושאר מוצרי מרקחת, מוצרי ילדים ותינוקות ועוד.

האם משלמים מע מ על מלון באילת

בניגוד לשאר הערים בישראל עם 17% מע”מ, אילת פטורה בגלל שהיא אזור סחר חופשי. תיירים רבים נוהרים לאילת כדי לרכוש מוצרים ושירותים שונים. העיר היא העיר הרביעית בגודלה במדינה וכלכלתה צומחת, אך התיירות נותרה ענף בולט.

ממשלת אילת תומכת בתשתיות בתיירות העיר מאז שנת 2012 כשהודיעה על תוכניות להקים רובע מסחרי חדש על כביש 49, בין כביש 32 (שדה התעופה הבינלאומי של אילת) לכביש 1/כביש 5.

כולנו מודעים לעובדה שקניות היא פעילות פופולרית בחיינו. זה חלק משגרת היום שלנו וזו גם אחת הפעילויות הכי מלחיצות שאנחנו צריכים לעשות. קניות תמיד היו חלק חשוב מחיינו, אבל היום, זה הפך ליותר מסתם תהליך.

קניות באינטרנט הפכו את הקניות לקלות ונוחות יותר עבורנו. זה גם הביא לשינויים רבים באופן שבו אנו קונים באינטרנט. קניות מקוונות יכולות להתבצע מכל מקום עם כל מכשיר ללא צורך בחנויות פיזיות או פריטים פיזיים.

דילוג לתוכן