דף הבית » מוצרי אפל » האם אתה צריך אייפון עבור Apple Watch?

האם אתה צריך אייפון עבור Apple Watch?

האם אתה צריך אייפון עבור Apple Watch?

מה שאתה צריך לדעת על תאימות Apple Watch

האם אתה צריך אייפון עבור Apple Watch? התשובה היא כן, אתה צריך אייפון כדי להשתמש ב-Apple Watch. Apple Watch נועד לעבוד עם האייפון, והוא דורש אייפון 5 ואילך עם iOS 10 ואילך. ה-Apple Watch אינו תואם לטלפונים אנדרואיד. ה-Apple Watch הוא דרך מצוינת להישאר מחובר ולקבל התראות על פרק כף היד. זה גם מאפשר לך לעקוב אחר יעדי הכושר שלך, לבצע תשלומים ועוד. אבל כדי להשתמש ב-Apple Watch, אתה צריך אייפון.

כיצד להגדיר את Apple Watch שלך

ברגע שיש לך אייפון, הגדרת Apple Watch קלה. ראשית, ודא שהאייפון שלך פועל בגרסה העדכנית ביותר של iOS. לאחר מכן, פתח את אפליקציית Apple Watch באייפון שלך ובצע את ההוראות שעל המסך. אפליקציית Apple Watch תעזור לך להתאים את Apple Watch לאייפון שלך. תוכל גם להתאים אישית את פני השעון שלך, לבחור אפליקציות ועוד. לאחר הגדרת Apple Watch שלך, תוכל להתחיל להשתמש בו מיד.

מה אתה יכול לעשות עם Apple Watch שלך

ה-Apple Watch הוא דרך מצוינת להישאר מחובר ולקבל התראות על פרק כף היד. אתה יכול להשתמש בו כדי לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות ולקבל התראות מהאפליקציות המועדפות עליך. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לעקוב אחר יעדי הכושר שלך, לבצע תשלומים ועוד.

שימוש ב-Apple Pay עם ה-Apple Watch שלך

Apple Pay היא דרך מצוינת לבצע תשלומים עם Apple Watch שלך. כדי להשתמש ב-Apple Pay, תצטרך להגדיר את Apple Pay באייפון שלך. לאחר שתגדיר את Apple Pay, תוכל להשתמש בו כדי לבצע תשלומים עם Apple Watch שלך.

שימוש באפליקציות עם Apple Watch שלך

ל-Apple Watch יש מגוון רחב של אפליקציות זמינות. אתה יכול להשתמש באפליקציות כדי לעקוב אחר יעדי הכושר שלך, לקבל התראות ועוד. כדי להשתמש באפליקציות ב-Apple Watch שלך, תצטרך להוריד אותן מ-App Store באייפון שלך.

סיכום

האם אתה צריך אייפון עבור Apple Watch? כן, אתה צריך אייפון כדי להשתמש ב-Apple Watch. ה-Apple Watch תוכנן לעבוד עם האייפון, והוא דורש אייפון 5 ואילך עם iOS 10 ואילך. ברגע שיש לך אייפון, הגדרת Apple Watch קלה. לאחר מכן תוכל להשתמש בו כדי לבצע ולקבל שיחות, לשלוח ולקבל הודעות, לעקוב אחר יעדי הכושר שלך, לבצע תשלומים ועוד. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

דילוג לתוכן