דף הבית » מדריך קניות כללי באילת » האם כדאי לקנות דירה להשקעה באילת: כל מה שחשוב לדעת

האם כדאי לקנות דירה להשקעה באילת: כל מה שחשוב לדעת

האם כדאי לקנות דירה להשקעה באילת

אילת היא עיר חוף בישראל. זהו יעד תיירותי פופולרי, עם אוכלוסייה של יותר מ-200,000 איש.

האם כדאי לקנות דירה להשקעה באילת?

התשובה לשאלה זו תלויה במחיר דירה להשקעה ובמיקומה של אילת. אם אתם מתכננים להשקיע בנכס, יש סיכוי גבוה שתצטרכו לשכור אותו לזמן מה, ולכן השקעה בדירה תהיה רעיון טוב. עם זאת, אם אתם מחפשים מקום מושלם לחלוטין עבור המשפחה שלכם או סתם מישהו שרוצה לגור קרוב לחוף, ייתכן שיש להם אפשרויות אחרות במקום רק להשקיע בדירה.

עם זאת, אם יש לך את האמצעים לקנות מקום אז כדאי לנסות לקנות דירה באילת שכן היא יעד פופולרי לתיירים ואילת היא מקום נעים לגור בו.

פרויקטים חדשים להשקעה

פרויקטי ההשקעה החדשים באילת ישראל מגיעים בגדול. האזור הוא כיום אחד מתחומי ההשקעה המבטיחים בישראל. בעבר ניתן היה להשקיע בתחום זה רק בחברות מקומיות, אך כיום ניתן להשקיע גם בחו”ל.

לאחרונה מבקשת אילת להתרחב מעבר לתיירות. לאילת יש תוכניות שאפתניות להקים נמל מים עמוקים ומחסנים לוגיסטיים ענקיים, המחוברים למרכז הארץ באמצעות רכבת. שוק הנדל”ן לדיור באילת התעורר בשנים האחרונות והפך למנוע צמיחה נוסף וחשוב.

חדשות נוספות על הפרויקטים החדשים של אילת ניתן לקרוא כאן:

https://en.globes.co.il/en/article-eilat-seeks-to-expand-beyond-tourism-1001413462

דירות להשקעה באילת

משקיעים רבים מחפשים דירות באילת ישראל. שוק השכרת הדירות באילת הוא כל כך תחרותי שיש הזדמנות למצוא את הנכס הטוב ביותר להשקעה.

באילת נרשמה על פי הנתונים עלייה מרשימה של 10% במחירי השכירות לדירות 4 חדרים. מ-3,951 שקל בממוצע לחודש, ל-4,390 שקל. דירות 3 חדרים באילת רשמו עלייה יפה גם במחירי השכירות, עלייה של 9% למחיר ממוצע של 3,690 שקל בחודש.

אילת נחשבת לאחת הערים האטרקטיביות להשקעה בישראל מכיוון שמחירי הדירות זולים בהרבה ביחס למרכז – כיום ניתן למצוא בעיר דירות בוטיק למכירה על הנייר ב-900,000 ₪ בלבד, ומכיוון שהעיר נמצאת ב. פיתוח אינטנסיבי לבניית שכונות חדשות, שדרוג תשתיות תחבורה, הקמת חברות אנרגיה מסיבית וגיוס עובדים, הצפי הוא ששווי הדירה שרכשתם יזנק לכ-1.2 מיליון ₪ תוך 3 שנים מהיום.

העיר אילת חווה בימים אלה תנופת פיתוח מואצת, הציפייה המושכלת היא שמחירי הדירות יעלו יותר ויותר בשנים הקרובות.

מידע נוסף על השקעות באילת באתר זה:

https://www.korenfld.com/en/a-9-increase-in-rent-in-eilat-now-is-the-best-time-to-buy-an-apartment-for-investment-in-the-city

קבוצה גבוהה

HIGH GROUP חי נחמיאס מגורים והשקעות” קבוצת נדל”ן למגורים, מסחר ומשרדים בכל רחבי הארץ ומשמשת כזרוע הנדל”ן של חי נחמיאס מגורים והשקעות. הקבוצה, שהוקמה בשנת 2010, מאגדת מספר חברות בתחום תחום הבנייה.

הזרוע הביצועית העיקרית של הקבוצה היא הנדסת מטרות, חברה בעלת סיווג C 5 בלתי מוגבל המאפשר לה יכולות ביצוע מקצועיות, בשילוב יציבות וחוזק פיננסיים. כמו כן, לקבוצה חברות ביצוע נוספות המתמחות בעבודות גמר, אינסטלציה וכדומה וכן חברות המתמחות במתן שירותים נלווים לנדל”ן, המעסיקות את מיטב המהנדסים המובילים בישראל. סטנדרט בניה יוקרתי, שירות אישי וייחודי GROUP HIGH מקפידה על תקן בניה יוקרתי, איכותי ומתקדם המוביל להצלחה בכל פרויקט.

למידע נוסף על High Group מהאתר הרשמי שלהם:

https://high-group.co.il

השקעה בדירה היא החלטה חשובה מאוד. זו יכולה להיות בחירה טובה או גרועה.

עם עליית כלכלת השיתוף והנוודים הדיגיטליים, השקעה בדירה היא נושא חם. למרות שאנשים רבים חושבים שכדאי לרכוש דירה כשהם צעירים, זה לא תמיד כך.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על החלטתו של אדם לרכוש או לשכור דירה. רובם קשורים להעדפות אישיות ולבחירת אורח חיים.

דילוג לתוכן