דף הבית » מוצרי אפל » הגורל האפל של שליחות קטלנית: החזרה לזיכיון של ארנולד שוורצנגר

הגורל האפל של שליחות קטלנית: החזרה לזיכיון של ארנולד שוורצנגר

הגורל האפל של שליחות קטלנית: החזרה לזיכיון של ארנולד שוורצנגר

הגורל האפל של שליחות קטלנית: החזרה לזיכיון של ארנולד שוורצנגר

ארנולד שוורצנגר חוזר לזכיינית Terminator עם הסרט החדש, Terminator Dark Fate. הסרט הוא הפרק השישי בזיכיון Terminator והוא המשך ישיר ל-Tterminator 2: Judgment Day. זה עוקב אחר שרה קונור ובן אדם סייבורגי היברידי כשהם מנסים להגן על נערה צעירה מפני קטלנית נוזלית חדשה ומשונה. הסרט זכה לציפייה רבה על ידי מעריצי הזיכיון, והוא מסמן את חזרתו של ארנולד שוורצנגר לסדרה. שוורצנגר היה חלק מהזיכיון מאז הסרט הראשון ב-1984, וחזרתו לסדרה הייתה צפויה מאוד. Terminator Dark Fate מביים על ידי טים מילר ומככבים בו לינדה המילטון, מקנזי דייויס, נטליה רייס, גבריאל לונה וארנולד שוורצנגר. הסרט אמור לצאת לאקרנים ב-1 בנובמבר 2019.

סיפורו של הגורל האפל של שליחות קטלנית

Terminator Dark Fate עוקב אחר שרה קונור ובן אדם סייבורגי היברידי, כשהם מנסים להגן על ילדה צעירה מ-Tterminator נוזלי חדש ומשונה. הסרט מתרחש במקסיקו סיטי ועוקב אחר הדמויות כשהן נלחמות נגד המחסל החדש. הסרט מתרחש בעתיד, ועוקב אחר שרה קונור ובעלי בריתה כשהם מנסים להגן על בחורה צעירה מפני קטלנית נוזלית חדשה ומשונה. הסרט עוקב אחר הדמויות כשהן נלחמות מול המחסל החדש ומנסות להציל את העתיד.

החזרה לזיכיון של ארנולד שוורצנגר

ארנולד שוורצנגר חוזר לזכיינית Terminator עם הסרט החדש, Terminator Dark Fate. שוורצנגר היה חלק מהזיכיון מאז הסרט הראשון ב-1984, וחזרתו לסדרה הייתה צפויה מאוד. שוורצנגר אמור לחזור על תפקידו כ-T-800, מתנקש סייבורג שנשלח אחורה בזמן כדי להרוג את שרה קונור . שוורצנגר אמור להופיע בסרט לצד לינדה המילטון, מקנזי דייוויס, נטליה רייס וגבריאל לונה.

Terminator Dark Fate: The Future of the Franchise

Terminator Dark Fate אמור לצאת לאקרנים ב-1 בנובמבר 2019. הסרט צפוי מאוד בקרב מעריצי הזיכיון, והוא מסמן את שובו של ארנולד שוורצנגר לסדרה. הסרט אמור להיות הפרק השישי בזיכיון Terminator והוא המשך ישיר ל-Tterminator 2: Judgment Day. הוא עוקב אחר שרה קונור ובן אדם סייבורגי היברידי, כשהם מנסים להגן על נערה צעירה מפני קטלנית נוזלית חדשה ומשונה. הסרט אמור להיות הראשון בטרילוגיה חדשה של סרטי קטלנית, ואחריו עומדים שניים. עוד סרטים. עתידו של הזיכיון אינו ברור, אבל המעריצים מקווים שהטרילוגיה החדשה תהיה מוצלחת כמו הסרטים הקודמים. Terminator Dark Fate אמור להיות סרט מרגש, והמעריצים ממתינים בקוצר רוח לאקרנים. חזרתו של ארנולד שוורצנגר לזכיינית בטוח תהיה גולת הכותרת של הסרט, והמעריצים בטוח יתרגשו לראות אותו שוב בפעולה.

סיכום

Terminator Dark Fate אמור לצאת לאקרנים ב-1 בנובמבר 2019. הסרט מצפה מאוד על ידי מעריצי הזיכיון, והוא מסמן את חזרתו של ארנולד שוורצנגר לסדרה. הסרט אמור להיות הראשון בטרילוגיה חדשה של סרטי Terminator, ואחריו אמורים להיות שני סרטים נוספים. הסרט אמור להיות סרט מרגש, והמעריצים ממתינים בקוצר רוח לאקרנים. חזרתו של ארנולד שוורצנגר לזכיינית בטוח תהיה גולת הכותרת של הסרט, והמעריצים בטוח יתרגשו לראות אותו שוב בפעולה. למידע נוסף על הסרט, בדוק את הטריילר של Terminator Dark Fate.

דילוג לתוכן