דף הבית » מידע מקצועי » החלקה על הקרח מול אילת – מחירים ועוד

החלקה על הקרח מול אילת – מחירים ועוד

2023-04-26 01:23:00+02:00

מהי החלקה על הקרח מול אילת?

החלקה על הקרח מול אילת היא חוויה ייחודית המאפשרת למבקרים בעיר ליהנות מפעילות חורפית באמצע המדבר. משטח החלקה על הקרח ממוקם בלב העיר, ממש מול חוף הים. זהו המקום המושלם ליהנות מפעילות מהנה ומרגשת תוך כדי נוף יפה של הים האדום. משטח החלקה על הקרח פתוח כל השנה ומציע מגוון פעילויות לכל הגילאים. המבקרים יכולים ליהנות מהחלקה על הקרח, הוקי קרח ואפילו קרלינג. משטח החלקה על הקרח מציע גם שיעורים למי שחדש בספורט.

החלקה על הקרח מול אילת מחירים

המחירים להחלקה על הקרח מול אילת משתנים בהתאם לפעילות ולשעה ביום. המחירים להחלקה על הקרח נעים בין 25 ₪ למפגש בודד ועד 80 ₪ לכרטיס יום שלם. מחירי הוקי קרח וקרלינג מעט גבוהים יותר, החל מ-30 ₪ למפגש בודד ועד 100 ₪ לכרטיס יום שלם.

החלקה על הקרח מול ציוד אילת

המבקרים במשטח ההחלקה על הקרח מול אילת יצטרכו להביא מחליקים וציוד מגן משלהם. ניתן לשכור גלגיליות במגרש ההחלקה בתוספת תשלום. קסדות, מגני ברכיים ומגני מרפקים זמינים גם להשכרה.

מה עוד אפשר לעשות במשטח החלקה על הקרח?

בנוסף להחלקה על הקרח והוקי קרח, משטח ההחלקה על הקרח מול אילת מציע גם מגוון פעילויות נוספות. המבקרים יכולים ליהנות ממשחק קרלינג, או לקחת חלק במשחק הוקי קרח. משטח ההחלקה על הקרח מציע גם מגוון פעילויות נוספות כמו קיר טיפוס, טרמפולינה ומגרש מיני גולף.

טבלת מחירים

פעילות מפגש בודד כרטיס יום שלם
החלקה על הקרח 25 ש"ח 80 ש"ח
הוקי קרח 30 ש"ח 100 ש"ח
סִלְסוּל 30 ש"ח 100 ש"ח

תשובות ושאלות

היכן ממוקם משטח ההחלקה על הקרח?

משטח החלקה על הקרח ממוקם בלב אילת, ממש מול חוף הים.

האם אני צריך להביא מחליקים משלי?

כן, המבקרים במשטח החלקה על הקרח יצטרכו להביא מחליקים וציוד מגן משלהם. ניתן לשכור גלגיליות במגרש ההחלקה בתוספת תשלום.

האם יש עוד פעילויות זמינות?

כן, מלבד החלקה על הקרח והוקי קרח, משטח ההחלקה על הקרח מול אילת מציע גם מגוון פעילויות נוספות כמו קיר טיפוס, טרמפולינה ומגרש מיני גולף.

סיכום

החלקה על הקרח מול אילת היא חוויה ייחודית המאפשרת למבקרים בעיר ליהנות מפעילות חורפית באמצע המדבר. משטח החלקה על הקרח ממוקם בלב העיר, ממש מול חוף הים ומציע מגוון פעילויות לכל הגילאים. מחירי החלקה על הקרח נעים בין 25 ₪ למפגש בודד ועד 80 ₪ לכרטיס יום שלם. המבקרים במשטח החלקה על הקרח יצטרכו להביא מחליקים וציוד מגן משלהם. בנוסף להחלקה על הקרח והוקי קרח, משטח ההחלקה על הקרח מציע גם מגוון פעילויות נוספות כמו קיר טיפוס, טרמפולינה ומגרש מיני גולף. למידע נוסף על החלקה על הקרח מול אילת, בדוק את הסרטון הזה .

דילוג לתוכן