דף הבית » מידע מקצועי » הילטון אילת מחיר – מדריך מקיף

הילטון אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-05-20 00:54:00+02:00

היכרות עם הילטון אילת

הילטון אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר וטרקלין. המלון מציע גם מגוון סוגי חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. עם מיקומו הנוח והמתקנים היוקרתיים, הילטון אילת הוא היעד המושלם לחופשה מרגיעה.

הילטון אילת סוגי חדרים ומחירים

הילטון אילת מציע מגוון סוגי חדרים, כל אחד עם השירותים והמחיר הייחודיים לו. חדרי סטנדרט הם האפשרות המשתלמת ביותר ומגיעים עם מיטת קינג סייז, מיני בר ומרפסת פרטית. מחירי חדרים סטנדרטיים החל מ-550 ₪ ללילה. חדרי הדלוקס מעט יותר יקרים, החל מ-650 ₪ ללילה, ומגיעים עם מיטת קינג סייז, מיני בר ומרפסת פרטית. למי שמחפש חוויה יוקרתית יותר, המלון מציע גם סוויטות. הסוויטות מגיעות עם מיטת קינג סייז, מיני בר ומרפסת פרטית, כמו גם אזור מגורים נפרד וג'קוזי. מחירי הסוויטות החל מ-850 ₪ ללילה.

שירותים ושירותים של הילטון אילת

בנוסף לחדריה המפוארים, מציעה הילטון אילת גם מגוון שירותים ושירותים. האורחים יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר וטרקלין. המלון מציע גם ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. שירותים נוספים כוללים מרכז עסקים, שירות חדרים 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי חינם.

הילטון אילת מבצעים וחבילות מיוחדות

הילטון אילת מציע מגוון מבצעים וחבילות מיוחדות כדי להפוך את השהות שלכם למהנה עוד יותר. המלון מציע מגוון חבילות, כולל חופשות רומנטיות, חופשות משפחתיות ונסיעות עסקים. המלון מציע גם הנחות מיוחדות לחברי תוכנית ה-Hilton Honors.

סיכום מחיר הילטון אילת

מחירי חדרים סטנדרטיים

סוג חדר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 550
חדר דלוקס 650
סְוִיטָה 850

הילטון אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה חיצונית. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר וטרקלין. המלון מציע גם מגוון סוגי חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. מחירי חדרים סטנדרטיים החל מ-550 ש"ח ללילה, חדרי דלוקס החל מ-650 ש"ח ללילה, וסוויטות החל מ-850 ש"ח ללילה. המלון מציע גם מגוון שירותים ושירותים, לרבות מרכז עסקים, שירות חדרים 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי חינם. הילטון אילת מציע גם מגוון מבצעים וחבילות מיוחדות כדי להפוך את השהות שלכם למהנה עוד יותר. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או נסיעת עסקים, הילטון אילת הוא היעד המושלם. עם מיקומו הנוח והשירותים היוקרתיים, הילטון אילת בטוח יספק חוויה בלתי נשכחת. למידע נוסף, בקר ביוטיוב למידע נוסף על מחירי הילטון אילת.

דילוג לתוכן