דף הבית » מוצרי אפל » הסוללה של Apple Watch נגמרת במהירות – מה שאתה צריך לדעת

הסוללה של Apple Watch נגמרת במהירות – מה שאתה צריך לדעת

הסוללה של Apple Watch נגמרת במהירות – מה שאתה צריך לדעת

מה גורם לסוללת Apple Watch להיגמר במהירות?

ה-Apple Watch הוא מכשיר פופולרי, אך משתמשים רבים חוו בעיות סוללה. חיי הסוללה של Apple Watch יכולים להיות מושפעים ממגוון גורמים, כולל סוג השעון, ההגדרות והאפליקציות שבהן אתה משתמש. הנה כמה מהגורמים הנפוצים ביותר לסוללת Apple Watch שמתרוקנת במהירות.

סוג שעון

לסוג ה-Apple Watch שברשותך יכולה להיות השפעה גדולה על חיי הסוללה. ל-Apple Watch Series 1 ו-2 יש סוללה קטנה יותר מהסדרה 3 ו-4, כך שהם יתרוקנו מהר יותר. בנוסף, גרסאות ה-LTE של סדרות 3 ו-4 בעלות סוללה גדולה יותר מאשר גרסאות שאינן LTE, כך שהן יחזיקו מעמד זמן רב יותר.

הגדרות

ההגדרות שתבחר עשויות להשפיע גם על חיי הסוללה של Apple Watch. לדוגמה, אם הפעלת את הגדרת התצוגה "תמיד פועלת", הסוללה תתרוקן מהר יותר. בנוסף, אם הפעלת את ההגדרה "הרם להתעוררות", הסוללה תתרוקן מהר יותר.

אפליקציות

לאפליקציות שבהן אתה משתמש יכולות להיות גם השפעה על חיי הסוללה של Apple Watch. אפליקציות מסוימות, כמו עוקבי כושר, יכולות לרוקן את הסוללה במהירות. בנוסף, אם יש לך הרבה אפליקציות שפועלות ברקע, הסוללה שלך תתרוקן מהר יותר.

כיצד להאריך את חיי הסוללה של Apple Watch שלך

אם אתה נתקל בבעיות סוללה ב-Apple Watch שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להאריך את חיי הסוללה שלו. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהסוללה של Apple Watch שלך.

השבת תכונות מיותרות

אם אינך משתמש בתכונות מסוימות, כגון התצוגה "תמיד פועלת" או ההגדרה "הרם להתעוררות", עליך להשבית אותן כדי לחסוך בחיי הסוללה. בנוסף, עליך להשבית אפליקציות או תכונות שאינך משתמש בהן.

הפחת בהירות

ככל שתצוגת Apple Watch תהיה בהירה יותר, כך היא תצרוך יותר סוללה. כדי לחסוך בחיי סוללה, עליך להפחית את בהירות התצוגה של Apple Watch שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאפליקציית ההגדרות ובחירה ב"תצוגה ובהירות".

כבה את ה-Bluetooth

אם אינך משתמש ב-Bluetooth, עליך לכבות אותו כדי לחסוך בחיי הסוללה. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאפליקציית ההגדרות ובחירה ב"Bluetooth".

כבה את ה-Wi-Fi

אם אינך משתמש ב-Wi-Fi, עליך לכבות אותו כדי לחסוך בחיי הסוללה. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאפליקציית ההגדרות ובחירה ב"Wi-Fi".

סיכום

חיי הסוללה של Apple Watch שלך יכולים להיות מושפעים ממגוון גורמים, כולל סוג השעון, ההגדרות והאפליקציות שבהן אתה משתמש. כדי להאריך את חיי הסוללה של Apple Watch שלך, עליך להשבית תכונות מיותרות, להפחית את בהירות התצוגה, לכבות את ה-Bluetooth ולכבות את ה-Wi-Fi. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטון זה או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן