דף הבית » מידע מקצועי » הערה 10 מחיר באילת KSP – כל מה שצריך לדעת

הערה 10 מחיר באילת KSP – כל מה שצריך לדעת

מה זה הנוט 10?

ה-Note 10 הוא סמארטפון דגל מבית סמסונג. זהו מכשיר יוקרתי המגיע עם מגוון תכונות, כולל צג Infinity-O בגודל 6.3 אינץ', מצלמה אחורית בעלת עדשה משולשת וסורק טביעות אצבע בתצוגה. יש לו גם חיי סוללה מרשימים והוא מופעל על ידי מעבד Exynos 9825. ה-Note 10 הוא אחד הטלפונים הפופולריים ביותר בשוק, והוא זמין במגוון צבעים.

מה זה אילת KSP?

אילת KSP היא חנות טלפונים ניידים הממוקמת באילת, ישראל. זוהי אחת מחנויות הסלולר הגדולות בעיר, והיא מציעה מגוון רחב של מוצרים, כולל הסמארטפונים והאביזרים העדכניים ביותר. החנות מציעה גם שירותי תיקונים ותמיכה טכנית.

הערה 10 מחיר באילת KSP

את הנוט 10 ניתן להשיג באילת KSP במחיר של 3,999 שקל. מדובר במחיר זהה לזה שזמין עבור המכשיר בחנויות אחרות בעיר. החנות מציעה גם מגוון אפשרויות תשלום, לרבות מזומן, כרטיס אשראי והעברה בנקאית.

מה עוד אפשר להשיג באילת KSP?

בנוסף לנוט 10, אילת KSP מציעה גם מגוון מוצרים נוספים, לרבות אביזרים, נרתיקים ומגני מסך. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותי תיקונים, לרבות החלפת מסך והחלפת סוללה.

טבלה: הערה 10 מחיר באילת KSP

מוצר מחיר (ש"ח)
הערה 10 3,999
מגן מסך 99
מקרה 149
החלפת סוללה 299
החלפת מסך 499

מה עוד כדאי לדעת?

בקניית הנוט 10 מאילת KSP חשוב לשים לב שהחנות אינה נותנת כל אחריות על המכשיר. המשמעות היא שאם יתפתחו במכשיר תקלות או תקלות כלשהן, הלקוח יהיה אחראי על עלויות התיקון. כמו כן, חשוב לציין שהחנות אינה מציעה הנחות על המכשיר.

סיכום

ה-Note 10 הוא אחד הטלפונים הפופולריים בשוק, והוא זמין באילת KSP במחיר של 3,999 שקל. החנות מציעה גם מגוון אביזרים ושירותי תיקונים, אך היא אינה מעניקה אחריות על המכשיר. חשוב לציין שהחנות אינה מציעה הנחות על המכשיר.

דילוג לתוכן