דף הבית » מוצרי אפל » הצגת אירועים מיומן Outlook בלוח שנה של Apple

הצגת אירועים מיומן Outlook בלוח שנה של Apple

הצגת אירועים מיומן Outlook בלוח שנה של Apple

מהו לוח שנה של Outlook?

לוח שנה של Outlook הוא יישום לוח שנה שפותח על ידי Microsoft ונכלל בחבילת Microsoft Office. הוא משמש לניהול פגישות, פגישות ואירועים אחרים. זה זמין גם למחשבי Windows וגם למחשבי Mac. לוח השנה של Outlook מאפשר למשתמשים ליצור ולנהל אירועים, להגדיר תזכורות ולשתף יומנים עם אחרים.

מהו יומן אפל?

לוח השנה של אפל הוא יישום לוח שנה שפותח על ידי אפל ונכלל במערכת ההפעלה של אפל. הוא משמש לניהול פגישות, פגישות ואירועים אחרים. זה זמין גם למחשבי iOS וגם למחשבי Mac. לוח השנה של אפל מאפשר למשתמשים ליצור ולנהל אירועים, להגדיר תזכורות ולשתף יומנים עם אחרים.

הצגת אירועים מיומן Outlook בלוח שנה של Apple

הצגת אירועים מלוח שנה של Outlook בלוח שנה של Apple היא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך לייצא את לוח השנה של Outlook שלך לקובץ. כדי לעשות זאת, פתח את Outlook ובחר את היומן שברצונך לייצא. לאחר מכן, בחר "קובץ" ו"ייצוא". בחר "iCalendar Format" ושמור את הקובץ במחשב שלך. לאחר מכן, פתח את אפליקציית היומן של Apple ובחר "קובץ" ו"ייבוא". בחר את הקובץ שזה עתה שמרת והאירועים יובאו ללוח השנה של אפל.

השוואה מהירה

לוח שנה של Outlook לוח שנה של אפל
פותח על ידי מיקרוסופט פותח על ידי אפל
זמין עבור Windows ו-Mac זמין עבור iOS ו-Mac
יצירה וניהול אירועים יצירה וניהול אירועים
הגדר תזכורות הגדר תזכורות
שתף יומנים שתף יומנים

ייצוא לוח שנה של Outlook

ייצוא לוח שנה של Outlook הוא תהליך פשוט. ראשית, פתח את Outlook ובחר את היומן שברצונך לייצא. לאחר מכן, בחר "קובץ" ו"ייצוא". בחר "פורמט iCalendar" ושמור את הקובץ במחשב שלך.

ייבוא ליומן אפל

ייבוא לוח שנה של Outlook ללוח שנה של אפל הוא גם תהליך פשוט. ראשית, פתח את אפליקציית לוח השנה של אפל ובחר "קובץ" ו"ייבוא". בחר את הקובץ שזה עתה שמרת והאירועים יובאו ללוח השנה של אפל.

הבדלים בין לוחות שנה של Outlook ו-Apple

למרות שגם לוחות השנה של Outlook וגם של Apple משמשים לניהול פגישות, פגישות ואירועים אחרים, יש כמה הבדלים בין השניים. לוח השנה של Outlook פותח על ידי Microsoft וזמין עבור מחשבי Windows ו-Mac כאחד. לוח השנה של אפל פותח על ידי אפל וזמין עבור מחשבי iOS ו-Mac כאחד. לוח השנה של Outlook מאפשר למשתמשים ליצור ולנהל אירועים, להגדיר תזכורות ולשתף לוחות שנה עם אחרים. לוח השנה של אפל גם מאפשר למשתמשים ליצור ולנהל אירועים, להגדיר תזכורות ולשתף יומנים עם אחרים.

סיכום

הצגת אירועים מלוח שנה של Outlook בלוח שנה של Apple היא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך לייצא את לוח השנה של Outlook שלך לקובץ. לאחר מכן, פתח את אפליקציית לוח השנה של Apple ובחר "קובץ" ו"ייבוא". בחר את הקובץ שזה עתה שמרת והאירועים יובאו ללוח השנה של אפל. למרות שגם לוחות השנה של Outlook וגם של Apple משמשים לניהול פגישות, פגישות ואירועים אחרים, יש כמה הבדלים בין השניים.

דילוג לתוכן