דף הבית » מידע מקצועי » הרודס פאלאס אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

הרודס פאלאס אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-05-20 16:37:00+02:00

הארודס פאלאס אילת – מלון יוקרתי

הרודס פאלאס אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. זהו מלון חמישה כוכבים המציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו. המלון ממוקם בסמוך לחוף הים ונשקף ממנו נוף מהמם של הים האדום. המלון ידוע בחדרים המפוארים שלו, השירות המעולה והאוכל הנהדר. הארודס פאלאס אילת הוא מקום אירוח מצוין למי שמחפש חופשה יוקרתית ומרגיעה.

הרודס פאלאס אילת מחיר

הארודס פאלאס אילת מציעה מגוון מחירים לאורחיה. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. המחירים לחדר סטנדרטי מתחילים בסביבות ה-500 ₪ ללילה. המחירים לסוויטה מתחילים בסביבות 1000 ש"ח ללילה. המחירים לחדר דלוקס מתחילים בסביבות 1500 ש"ח ללילה. המחירים לסוויטה נשיאותית מתחילים בסביבות 2000 ש"ח ללילה.

הארודס פאלאס אילת שירותים

הארודס פאלאס אילת מציע מגוון שירותים לאורחיו. המלון מציע מגוון מסעדות, ברים ובתי קפה. במלון יש גם ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. המלון מציע גם מגוון פעילויות כגון טניס, גולף וספורט מים. המלון מציע גם מגוון שירותים כגון כביסה, ניקוי יבש ושירותי קונסיירז'.

מסעדות וברים

הרודס פאלאס אילת מציע מגוון מסעדות וברים לאורחיו. במלון מגוון מסעדות המגישות מגוון מאכלים. במלון יש גם מגוון ברים המגישים מגוון משקאות. במלון יש גם מגוון בתי קפה המגישים מגוון חטיפים ומשקאות.

ספא ומרכז כושר

הרודס פאלאס אילת מציע מגוון שירותי ספא וכושר לאורחיו. במלון ספא המציע מגוון טיפולים כגון עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי גוף. במלון יש גם מרכז כושר המציע מגוון שיעורי התעמלות וציוד.

פעילויות

הארודס פאלאס אילת מציע מגוון פעילויות לאורחיו. המלון מציע מגוון ספורט מים כגון שנורקלינג, קיאקים ושייט. המלון מציע גם מגוון פעילויות יבשתיות כגון טניס, גולף וטיולי הליכה. המלון מציע גם מגוון פעילויות תרבותיות כמו שיעורי אמנות ושיעורי בישול.

הארודס פאלאס אילת – מקום נהדר לשהות בו

הארודס פאלאס אילת הוא מקום אירוח מצוין למי שמחפש חופשה יוקרתית ומרגיעה. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו. המלון מציע גם מגוון פעילויות ושירותים לאורחיו. המלון מציע גם מגוון מחירים לאורחיו. למידע נוסף על הארודס פאלאס אילת, בקרו ביוטיוב .

דילוג לתוכן