דף הבית » מידע מקצועי » וילה אואזיס אילת: בילוי יוקרתי במחיר משתלם

וילה אואזיס אילת: בילוי יוקרתי במחיר משתלם

2023-05-20 23:09:00+02:00

מהי וילה אואזיס אילת?

וילה אואזיס אילת היא וילה מפוארת הממוקמת בלב העיר אילת, ישראל. הוילה ממוקמת בשכונת מגורים שקטה, המציעה לאורחים אווירה שלווה ושלווה. הוילה מוקפת בגנים שופעים ונמצאת במרחק הליכה קצר מהחוף. הוילה מציעה לאורחים חוויה ייחודית ויוקרתית, עם כל השירותים של בית מלון, אך עם הפרטיות והנוחות של בית.

אילו שירותים מציעה וילה אואזיס אילת?

וילה אואזיס אילת מציעה לאורחים מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותם לנוחה ומהנה ככל האפשר. הוילה כוללת מטבח מאובזר במלואו, סלון מרווח ומרפסת פרטית. הוילה מציעה גם מגוון שירותים, כגון שירות משק בית יומי, שף פרטי ושירות קונסיירז'. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון פעילויות, כגון שחייה בבריכה, משחק טניס או טיול בגנים.

מה המיקום של וילה אואזיס אילת?

וילה אואזיס אילת ממוקמת בלב העיר אילת, ישראל. הוילה ממוקמת בשכונת מגורים שקטה, במרחק הליכה קצר מחוף הים. הוילה גם ממוקמת בנוחות ליד מגוון מסעדות, חנויות ואטרקציות נוספות.

מה המחיר של וילה אואזיס אילת?

וילה אואזיס אילת מציעה לאורחים מפלט יוקרתי במחיר משתלם. הוילה מציעה מגוון חבילות, החל מלינה של לילה אחד ועד שהייה של שבוע. המחירים מתחילים ב-1,500 ₪ בלבד ללילה ללינה של לילה אחד. עבור שהיות ארוכות יותר, האורחים יכולים ליהנות מהנחות של עד 20% הנחה על המחיר הלילי.

אילו שירותים נוספים מציעה וילה אואזיס אילת?

בנוסף לשירותים והשירותים שהוזכרו לעיל, וילה אואזיס אילת מציעה גם מגוון שירותים נוספים על מנת להפוך את שהות האורחים לנוחה ומהנה ככל האפשר. הוילה מציעה מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה, שיעורי בישול וטעימות יין. הוילה מציעה גם מגוון שירותי ספא, כגון עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי גוף. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון של טיולים, כגון טיולי סירה, טיולי ג'יפים וטיולי שנורקלינג.

דילוג לתוכן