דף הבית » מידע מקצועי » וילה נועם אילת: דירת נופש יוקרתית בלב ישראל

וילה נועם אילת: דירת נופש יוקרתית בלב ישראל

2023-05-21 03:38:00+02:00

ברוכים הבאים לוילה נועם אילת

וילה נועם אילת היא דירת נופש יוקרתית הממוקמת בלב ישראל. זוהי וילה מדהימה ביופיה המציעה לאורחים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. הוילה ממוקמת בעיר אילת הידועה בחופי הים המדהימים, חיי הלילה התוססים והתרבות הייחודית. הוילה ממוקמת בשכונה שקטה ושלווה, מה שהופך אותה למקום המושלם להירגע ולהירגע.

השירותים של הוילה

וילה נועם אילת מציעה לאורחים מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותם לנוחה ומהנה ככל האפשר. הוילה כוללת מטבח מאובזר, סלון מרווח ומרפסת גדולה עם בריכת שחייה. הוילה כוללת גם גינה פרטית, ג'קוזי וסאונה. הוילה מצוידת גם במיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בעלת מסך שטוח.

המחיר של וילה נועם אילת

וילה נועם אילת היא דירת נופש יוקרתית במחיר סביר. מחיר הוילה תלוי בעונה ובמשך השהייה. בחודשי הקיץ הוילה זמינה להשכרה למינימום שלושה לילות בתעריף של 4,500 ₪ ללילה. בחודשי החורף הוילה זמינה להשכרה למינימום שני לילות בתעריף של 3,500 ₪ ללילה.

הנחות ומבצעים מיוחדים

וילה נועם אילת מציעה לאורחים מגוון הנחות ומבצעים מיוחדים. אורחים המזמינים את הוילה למינימום שבעה לילות זכאים להנחה של 10%. אורחים המזמינים את הוילה ל-14 לילות לפחות זכאים להנחה של 15%. אורחים המזמינים את הוילה ל-21 לילות לפחות, זכאים להנחה של 20%.

אפשרויות תשלום

וילה נועם אילת מקבלת מגוון אפשרויות תשלום. האורחים יכולים לשלם עבור שהותם במזומן, כרטיס אשראי או העברה בנקאית. אורחים המשלמים בכרטיס אשראי כפופים לתוספת של 3%.

מדיניות ביטול

לווילה נועם אילת מדיניות ביטולים קפדנית. אורחים שיבטלו את ההזמנה שלהם יותר מ-14 ימים לפני מועד ההגעה יקבלו החזר מלא. אורחים שיבטלו את ההזמנה שלהם פחות מ-14 ימים לפני מועד ההגעה לא יקבלו החזר.

הזמינו עוד היום את שהותכם בוילה נועם אילת!

וילה נועם אילת היא המקום המושלם לשהות בו לחופשה יוקרתית ובלתי נשכחת. הוילה ממוקמת בשכונה שקטה ושלווה, מה שהופך אותה למקום המושלם להירגע ולהירגע. הוילה מציעה לאורחים מגוון שירותים כדי להפוך את שהותם לנוחה ומהנה ככל האפשר. הוילה זמינה גם במחיר סביר, עם הנחות ומבצעים זמינים לשהייה ארוכה יותר. אז למה אתה מחכה? הזמינו עוד היום את שהותכם בוילה נועם אילת!

דילוג לתוכן