דף הבית » מידע מקצועי » וילה רויאל אורכיד אילת מחיר

וילה רויאל אורכיד אילת מחיר

2023-05-21 06:09:00+02:00

וילה רויאל אורכיד אילת: מלון יוקרתי

וילה רויאל אורכיד אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון ממוקם גם בסמוך לאטרקציות רבות כמו ים סוף וטיילת אילת.

וילה רויאל אורכיד אילת מחיר

וילה רויאל אורכיד אילת מציעה מגוון סוגי חדרים ומחירים. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר, העונה ומספר האורחים. הטבלה הבאה מספקת פירוט של המחירים עבור סוגי חדרים שונים.

סוג חדר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 1,200
חדר דלוקס 1,500
סְוִיטָה 2,000

המחירים המפורטים לעיל הם עבור סוג החדר הסטנדרטי ואינם כוללים מיסים או עמלות אחרות. המחירים עשויים להשתנות גם בהתאם לעונה ולמספר האורחים.

עמלות ושירותים נוספים

בנוסף למחירי החדרים, וילה רויאל אורכיד אילת מציעה גם מגוון שירותים ועמלות נוספות. אלה כוללים ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות.

שירותי ספא

וילה רויאל אורכיד אילת מציעה מגוון שירותי ספא, לרבות עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי גוף. המחירים עבור שירותים אלו משתנים בהתאם לסוג השירות ומשך הזמן.

חדר כושר

המלון מציע גם מרכז כושר, הכולל מגוון ציוד, כגון הליכונים, אליפטי ומשקולות חופשיות. מרכז הכושר פתוח 24 שעות ביממה והוא ללא תשלום לאורחי המלון.

מסעדות וברים

וילה רויאל אורכיד אילת מציעה גם מגוון מסעדות וברים. מחירי האוכל והמשקאות משתנים בהתאם לסוג המסעדה וסוג האוכל או המשקה.

חבילות והנחות

המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות. חבילות והנחות אלו עשויות לכלול הנחות על תעריפי חדרים, שירותי ספא ושירותים אחרים.

סיכום

וילה רויאל אורכיד אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות. מחירי החדרים, שירותי ספא ושירותים נוספים משתנים בהתאם לסוג השירות ולעונה. למידע נוסף על וילה רויאל אורכידאה אילת ומחיריה, בקר וילה רויאל אורכידאה אילת מחיר בויקיפדיה.

דילוג לתוכן